خبرگزاری کار ایران

عضو شورای‌شهر تهران:

هفتم اسفند، بلوغ سیاسی و غرور حماسی مردم ایران به نمایش گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۰۶۶

عضو شورای اسلامی‌شهر تهران حضور حماسی ایرانیان را در انتخابات دیروز ستود.

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: امید به سربلندی و میل به اعتلای سبزوار بزرگ، دوباره حماسه‌ای با نشاط، پر شور و شعورمندانه را رقم زد تا برگ زرین دیگری از مشارکت، بر کارنامه افتخارات مردم عزیز آن خطه افزوده شود و بلوغ سیاسی و عرق ملی و غرور حماسی آنان را به نمایش گذارد.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌همبستگی در ادامه افزود: حال که صحنه رقابت‌های پر نشاط با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش مدبرانه دولت تدبیر و امید و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات، حضور کاندیداهای مختلف، ترغیب علمای اعلام، رجال و نخبگان دانشگاهی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حضور عزتمندانه شما مردم شریف و فکور ورق خورد و از صندوق آراء نمایندگان شهرستان‌های"سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد و روداب" انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به کاندیداهای پیروز انتخابات در حوزه انتخابیه سبزوار تبریک و از مردم این شهر به خاطر حضور حداکثری در انتخابات تقدیر کرد.

سالاری ادامه داد: از حضور پر شور شما همشهریان عزیز در سبزوار تقدیر کرده و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران سربلندی و توفیق در خدمت را خواستار م.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: اینک باید همگی جبین شکر بر زمین ساییم و برای توفیق آنان در خدمت به شهر و کشورمان دعا کنیم و برای توسعه سبزوار بزرگ و تحقق انسجام و همدلی و رفع قومیت‌گرایی و بخشی‌نگری با بهره‌مندی از خردجمعی و سرمایه‌های اجتماعی و التزام به اخلاق و حفظ کرامت انسانی و با اتکاء به برنامه‌محوری از هیچ‌گونه همکاری و همیاری دریغ نورزیم.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز