خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا

مستمری‌بگیران برای دریافت کاراکارت به بانک رفاه مراجعه کنند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مستمری‌بگیران تامین اجتماعی برای دریافت «کاراکارات» تا بیستم اسفند، به شعب بانک رفاه کارگران سراسر کشور مراجعه کنند.

سید تقی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، سقف اعتبار کاراکارت را به میزان سه برابر میزان مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: باز‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍برداخت این تسهیلات اعتباری ۱۲ ماهه است.

نوربخش با تشریح اقدامات سازمان تامین اجتماعی در شهرستان ری و مشکل بیمه‌شدگان در انجام امور بیمه‌ای، وعده داد: با هم‌پوشانی تمامی مراکز بیمه‌ای منطقه شهرری در سه ماهه اول سال آینده، همه امور مربوط به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شاغل در شهرستان ری به شعبه شهرری انتقال یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیاز شهرستان ری به یک بیمارستان تخصصی و مجهز مانند بیمارستان میلاد را یادآور شد و گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم، قطعه زمینی را به منظور ساخت و احداث یک مرکز درمانی مجهز و تخصصی فراهم کنیم.

نوربخش با اشاره به ایجاد یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در باقرشهر افزود: این مرکز از امکانات نسبتا مناسبی برخوردار است.ضمن آنکه برنامه ما در سال ۹۵ گسترش مراکز درمانی بستری است.

کد خبر : ۳۵۰۹۹۹