خبرگزاری کار ایران

قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش:

ملت مجلسی می‌خواهد که برجام 2 را اجرا کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۶۹

قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش گفت: امروز کشور بیش از هر چیز به امید ، آرامش و رونق اقتصادی نیاز دارد و ملت مجلسی می خواهد که برجام 2 را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، آذر منصوری شامگاه یکشنبه در همایش امید که به حمایت از کاندیدای جوان اصلاح طلب شهرستان خرم آباد بهزاد مومنی مقدم برگزار شد، افزود: از مشکلات اساسی این مملکت مشکل اشتغال جوانان ما است و به اجرای برجام داخلی نیازمند است تا این مشکلات را از سر راه بردارد.

وی اظهار داشت: برجام داخلی باید زمینه ساز وحدت و آشتی ملی در این کشور باشد و مجلس بتواند از حقوق شهروندی در کنار دولت حمایت کند.

منصوری تصریح کرد: امروز نیازمند مجلس همراه با دولت و استفاده از ظرفیت های برجام برای چرخش چرخ تولید و اقتصاد کشورهستیم تا کشور از رکود خارج شود.

وی اظهار داشت: امروز کشور بیش از هر چیز آسیب های اجتماعی، نابسامانی ها و مشکلاتی در طول 8 سال گذشته به این سرزمین وارد شده است که هر روز  لایه‌های جدیدی از آن باز می شود.  

وی با بیان اینکه این سوءمدیریت‌ها، بی‌تدبیری‌ها و تنش زایی‌ها از تاریخ ایران هرگز پاک نخواهد شد، اظهار داشت: هم نمایندگان منتخب این فاسدان در دولت و هم نمایندگان آنان در نهاد قانون گذاری کشور و همراهانی که با حضور آنها مقدرات این فساد سازمان یافته بوجود آمده است باید پاسخگو و مجازات شوند.

قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش به تاکید امام خمینی (ره) به دخالت مستقیم و ایفای نقش زنان در امور جامعه اشاره کرد و افزود: علی رغم تاکید امام متاسفانه این واقعیت آشکار است که ریشه شکاف جنسیتی در ایران در بین 145 کشور در جهان رتبه 141 را دارد و تنها 4 رقم با آخرین کشور دنیا فاصله داریم که نه شایسته زنان و نه شایسته مردان ایران است.

مشاور سیاسی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه 1400 سال پیش اسلام زنان را دارای خصوصیات متعالی انسانی دانسته و از حضرت فاطمه زهرا به عنوان نمونه کامل یک زن یاد شده است، افزود: نگاه اسلام به زنان مترقیانه ترین ، نواندیشانه‌ترین و متحولانه‌ترین نگاه به زنان است و زنان با دارا بودن این خصوصیات متعالی انسانی در جامعه ایفای نقش نموده اند. 

وی به انتقاد شدید از عملکرد برخی نمایندگان دوره‌های پیشین مجلس شورای اسلامی پرداخت و افزود: نمی‌خواهیم مجلسی در ایران شکل بگیرد که بی‌تفاوت به اسید پاشی به صورت هفت دختر و زن بی گناه باشد و صدایی از این مجلس شنیده نشود.

وی افزود: یکسال و چند ماه از  فاجعه اسید پاشی گذشته است و کجایند نمایندگانی که پیگیرحقوق این آسیب دیدگان باشند .

وی انتخابات را فرصتی برای اثرگذاری مردم در تعیین سرنوشت خودشان دانست و تصریح کرد: امروز در انتخابات شرکت می‌کنیم تا از میراث انقلاب اسلامی و خون شهدا صیانت کنیم و انقلاب به دست نامحرمان نیافتد .

وی افزود :مجلسی نمی‌خواهیم که نمایندگان آن مقام عالی دولت را به دلیل مخالفت های سیاسی و جناحی تهدید به دفن با سیمان کنند و وزیر دانای دولت را به دلایل واهی از خدمت گذاری به مردم میهنش محروم کنند. 

منصوری با بیان اینکه امروز تا 7 اسفند فرصت داریم که هشتم اسفند را به جشن پیروزی مردم ایران تبدیل کنیم تا یک حماسه ای دیگر خلق کنیم، تصریح کرد: مجلسی می خواهیم که ایران را برای همه ایرانیان فارغ از قومیت، مذهب و جنسیت بخواهد.

وی بیان کرد : این آمار بالای بیکاری نشان می دهد که دوره های گذشته مجلس در این زمینه خیلی موفق نبوده است و مجلس اصلاحات و حامیان دولت اجرای برجام دو دغدغه اصلی آنها خواهد بود .

 به گزارش ایلنا، سرکار خانم آذر منصوری مشاور سیاسی دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت امروز به دعوت شورای هماهنگی سیاست‌گذاری استان لرستان به خرم آباد سفر کرده است.

 آذر منصوری مشاور سیاسی دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت امروز به دعوت شورای هماهنگی سیاست‌گذاری استان لرستان و به قصد پشتیبانی و حمایت از کاندیداهای منتخب شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد ،آقایان بهزاد مومنی‌مقدم حقوقدان برجسته و دکتر محمد بیرانوندی به لرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز