خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز:

کاندیداهای مورد حمایت شورای اصلاح طلبان البرز مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۱۶۳

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان البرز عصر امروز اسامی کاندیداهای احتمالی مورد حمایت شورای اصلاح طلبان البرز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدعلی پورکریمی در نشست خبری خود گفت: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز، پس از تحقیق و بررسی در خصوص افرادی که مستقلا وارد عرصه انتخابات شده و از فیل‌تر شورای نگهبان عبور کردند، با انجام رای گیری ۲ نفر را در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا انتخاب کرد. 

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز ادامه با بیان اینکه بدنبال رایزنی و معرفی یکی از افراد تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان هستیم افزود: در حال حاضر «ناصر حاجیان مطلق و» علی امرایی «گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آساراست. 

وی همچنین در ادامه در خصوص فرد یا افراد مورد حمایت شورای البرز برای حضور در مجلس خبرگان رهبری گفت: نشست‌ها و گفت‌و‌گوهایی با» آیت الله صادق رزاقی داشته‌ایم «و فعلا ایشان گزینه اول اصلاح طلبان البرز است، آمادگی داریم با ۵ نامزد دیگر خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه البرز گفت‌و‌گو کنیم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک فرد یا افراد قطعیت شده مورد حمایت اصلاح طلبان البرز در این عرصه هم انتخاب و معرفی شود. 

 پورکریمی در پایان خاطرنشان کرد: این لیست‌ها صد در صدی نیست و امکان تغییر و تجدید نظر در لیست‌ها با توجه به تغییر شرایط در آینده وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز