خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبر داد:

6 بهمن نامزدهای خبرگان رهبری معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۶۲۲

رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه از اعلام اسامی نفرات تائید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری در روز سه شنبه 6 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از فرمانداری شهرستان کرمانشاه، فضل الله رنجبر اظهار کرد: از مجموع 17 کاندیدای مجلس خبرگان در حوزه استان کرمانشاه تاکنون سه نفر آنان به اسامی "سلمان باهنر"، "علی شهربابکی" و "یحیی بارگاهی" انصراف خود را اعلام کرده اند.

فرماندار کرمانشاه افزود: قرار است اسامی نهایی تائید صلاحیت شدگان 6 بهمن به فرمانداری مراکز استانها اعلام شود و متعاقب آن به مدت دو روز و تا هفتم بهمن نتایج به افراد تائید و یا رد صلاحیت شده اعلام می‌شود.

رنجبر ادامه داد: افراد رد صلاحیت شده در روزهای هشتم، نهم و دهم بهمن‌ماه به مدت سه روز فرصت شکایت و درخواست برای بررسی مجدد سوابق خود را خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه کرمانشاه یادآور شد: کار بررسی مجدد تائید صلاحیت افراد رد شده از 11 تا 20 بهمن به مدت 10 روز انجام می پذیرد و سپس اسامی نهایی روز 21 بهمن منتشر خواهد شد.

وی گفت: افراد تائید صلاحیت شده نیز از 22 بهمن تا صبح روز ششم اسفند و در 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات فرصت تبلیغ دارند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از مشخص‌نبودن برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در مرکز استان خبر داد و گفت: با وجود پاسخ منفی شورای‌نگهبان به وزارت کشور مبنی بر برگزار نشدن انتخابات به صورت تمام الکترونیکی در کلانشهرها از جمله کرمانشاه هنوز ستاد انتخابات کشور دستورالعملی برای ما ارسال نکرده است.

رنجبر در پایان گفت: فرمانداری مجری دستورات ستاد انتخابات کشور است و در این خصوص نیز همچنان منتظر دستور این ستاد هستیم.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 7 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود که استان کرمانشاه به ترتیب در این مجالس صاحب هشت و دو نماینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز