خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال خراسان رضوی

هدف جریان رقیب ایجاد تفرقه بین نیروهای اعتدالی و اصلاح‌طلب است

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین هدف جریان رقیب بعد از ردصلاحیت‌ها ایجاد تفرقه بین نیروهای اعتدالی و اصلاح‌طلب است.

حسین خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد اظهار کرد: این مقدار زیاد ردصلاحیت برای جریان اعتدالی و اصلاح‌طلب قابل پیش بینی نبود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی تصریح کرد: باید شرایط به گونه‌ای طراحی شود که هرچه زودتر ائتلافی میان اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در خراسان رضوی شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای از این شرایط شکل گرفته می‌خواهند به نحوی استفاده کنند که اتحاد میان گروه‌های مختلف را از بین ببرند. 

خجسته یادآور شد: وضعیت اصلاح‌طلبان و جریان اعتدال‌گرا در کشور مناسب نیست زیرا در برخی از شهرها نماینده‌ای از این دو طیف باقی نمانده است اما در شهر مشهد می‌توان هنوز امیدوار بود. 

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: باید از همین امروز سازو کارهای لازم برای حمایت از افراد نزدیک به این دو طیف در مشهد فراهم شود تا اتحاد و همدلی شکل بگیرد. 

وی ادامه داد: برخی از گروه‌ها و جریان‌ها که جایگاهی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها ندارند اکنون به میدان آمده‌اند و می‌خواهند بازی اتحاد و همدلی را از بین ببرند. 

خجسته خاطرنشان کرد: اگر هرچه سریع‌تر لیستی بسته نشود اگر فردی هر طی روزهای پایانی به جمع کاندیداها برگردد باعث می‌شود که اتحاد و همدلی صورت گرفته دست خوش تغییراتی شود که تبعات منفی و مثبت آن قابل پیش بینی نیست. 

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: حزب اعتدال و توسعه نیز در این مسیر برای وحدت هرچه بیشتر گروه‌های همفکر به جریان اصلاح طلب و اعتدالی تلاش می‌کند.

کد خبر : ۳۳۹۴۵۱