خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی اصفهان برای میزبانی اجلاس کنفدراسیون جهانی بیس‌بال

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۰۶

شهردار اصفهان از اعلام آمادگی این شهر برای میزبانی اجلاس کمیته اجرایی کنفدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال در اردیبهشت‌ماه در ایران و شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی انجمن هیات‌های ورزشی استان اصفهان، مهدی جمالی نژاد در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال در هتل عباسی ضمن خیرمقدم به وی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان مرکزی‌ترین استان ایران ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی را در خود جای داده است، اظهار کرد: استان اصفهان 107 شهر و یک هزار و 833 روستا دارد که هر کدام بسترهای مفیدی را در زمینه‌های مختلف گرد آورده‌اند.

وی با اشاره به تنوع اقلیمی و آب و هوایی در استان افزود: در شرق اصفهان کویر بی‌نظیری وجود دارد و در شمال اصفهان تاریخ قدیمی و کهن نهفته است و غرب استان شهرهای سرسبز و زیبایی را در کنار رودخانه زاینده‌رود دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان بیش از 20 هزار جاذبه تاریخی و گردشگری دارد، تصریح کرد: شما در طول سفر کوتاه خود به اصفهان تنها تعداد اندکی از این جاذبه را مشاهده خواهید کرد به همین منظور شما را به سفر طولانی‌تری به اصفهان برای دیدن زیبایی‌های استان دعوت می‌کنم .

وی ادامه داد: استان اصفهان در رشته‌های ورزشی مختلف ورزشکاران قابلی دارد و گستره اقلیم و آب و هوا سبب شده تا هم‌اکنون ورزشی‌های هوازی، قدرتی، استقامتی، آبی و برفی را در استان داشته باشیم.

جمالی نژاد با بیان اینکه اصفهان در طول تاریخ چهار بار پایتخت ایران بوده است، گفت: این شهر همواره دیپلماسی فعالی داشته و وجود راه ابریشم و شهرهای خواهرخوانده متعدد نیز مؤید این ادعا است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اصفهان با 13 شهر جهان همچون سن‌پترزبورگ، کوالالامپور، فلورانس و ... روابط خواهرخواندگی دارد و عضو سازمان‌ها و مجامع جهانی همچون سیتا، مترو پلیس، آیریس، آی سی سی ان است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه همواره به دنبال توسعه جایگاه بین‌المللی شهر اصفهان بوده‌ام، تأکید کرد: در همین راستا به تازگی اصفهان اعتبارنامه شهر جهانی صنایع دستی را دریافت کرد و به شبکه شهرهای خلاق جهان پیوست و بد نیست بدانید در سال 2017 نیز میزبان تور گردانان جهان در اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه اصفهان در حوزه‌های ورزشی نیز به صورت فعالانه عمل می‌کند و برگزاری تورنمنت‌های مختلف ورزشی همچون المپیک ورزشی جانبازان بخشی از این فعالیت‌ها است،  تصریح کرد: شعار من به عنوان شهردار اصفهان ارتقا دیپلماسی ورزشی شهر است که به‌طور حتم ورزش بیس‌بال و سافت بال نیز جزو آن خواهد بود.

جمالی نژاد افزود: اصفهان آمادگی دارد میزبان تورنمنت بیس‌بال و سافت بال شهرهای خواهرخوانده شود.

وی ادامه داد: اصفهان آمادگی دارد در صورت استقبال کنفدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال به مناسبت هفته اصفهان در اردیبهشت‌ماه میزبان اجلاس کمیته اجرایی این کنفدراسیون شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز