خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور؛

هف سمنان تیم کاسپین قزوین را در خانه متوقف کرد

تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته سوم دور برگشت در ادامه ناکامی های خود برابر تیم هف سمنان متوقف شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور و در بازی‌های هفته سیزدهم، عصر امروز دوشنبه تیم کاسپین قزوین در بازی خانگی در حالی که با دو گل از حریف خود پیش افتاد  در نهایت موفق نشد پیروز میدان باشد و در دقیقه 90 بازی برده را با تساوی عوض کرد.

بازی در حالی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز شد که تعداد کم تماشاگران بر سردی هوا غلبه کرد و نیمه نخست با اخراج مربیان دو تیم به پایان رسید.

جدال کاسپین رده هفتمی و هف رده ششمی در نیمه دوم هم چندان دلچسب نبود و دو تیم تا پشت محوطه می آمدند و توپ ها از دست می دادند تا اینکه کاپیتان کاسپین روی یک ضربه کاشته موفق شد دروازده تیم سمنانی را باز کند.

اما این گل دوامی نداشت و یک دقیقه بعد از گل تیم میزبان روی اشتباه بازیکنان کاسپین، تیم هف بازی را به تساوی کشاند و گل تساوی بخش میهمان را وارد دروازه تیم قزوین کرد.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین در دقایق پایانی سه تعویض خود را در خط حمله انجام داد و تعویض طلایی رضایی در دقیقه 88 توانست گلزنی کند اما باز به فاصله یک دقیقه بازیکنان هف موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و امتیاز بین دو تیم تقسیم شد.

لازم به ذکر است تیم هف سمنان با انجام تغییرات گسترده در کادر فنی و مدیریتی خود برنامه ریزی مفصلی برای ادامه مسابقات و همچنین فصول بعدی رقابت‌ها انجام داده و با عنایت به حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه، شرایطی به مراتب بهتر از سایر همگروهان خود در این رقابت‌ها خواهد داشت.

کد خبر : ۳۳۷۶۰۸