خبرگزاری کار ایران

زارعی مطرح کرد:

درآمدهای نفتی دولت‌های نهم و دهم از 93 سال قبل بیشتر بوده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۷۵۱

نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد نفت در دولت های نهم و دهم از درآمدهای 93 سال قبل از این دولت ها بیشتر بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در جمع برخی مردم روستاهای شهر یاسوج افزود: براساس آمارهای مستند، درآمدهای نفتی ایران در دولت‌های نهم و دهم 700 میلیارد دلار بوده است.

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای نفتی در این دولت‌ها نسبت به 93 سال قبل آن 200 میلیارد دلار بیشتر بوده، اظهار داشت: با وجود درآمدهای سرشار از منابع نفتی اما متاسفانه در حوزه اشتغال، ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تغییر چندانی ایجاد نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت هر بشکه نفت در دولت‌های نهم و دهم به 140 دلار هم رسید اما متاسفانه در دولت‌یازدهم این قیمت به کمتر از 40 دلار رسیده است.

زارعی افزود: آغاز درآمد نفتی مربوط به 100 سال پیش است که این درآمدها در 7 سال دولت احمدی‌نژاد بیشتر از 93 سال بوده است.

این نماینده مجلس گفت: با وجود درآمدهای سرشار نفتی در دولت‌گذشته باید شاهد شکوفایی در اقتصاد و معیشت بودیم اما متاسفانه چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

وی شرایط کنونی دولت‌یازدهم در پاسخگویی به جوانان جویای کار و یا بهبود شرایط اقتصادی را سخت دانست و اظهارکرد: قیمت هر بشکه نفت در کمتر از 2 سال 100 دلار کاهش یافت و این درحالی است که اقتصاد کشور تقریبا اقتصاد تک‌قطبی بر پایه نفت است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدابیر ویژه دولت‌یازدهم برای فراهم‌کردن بسترهای اشتغال‌زایی خبر داد.

زارعی گفت: با وجود درآمدهای گسترده نفتی متاسفانه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف نیمه‌کاره رها شده و اکنون دولت‌یازدهم باید میراث‌دار این پروژه‌ها با وضعیت بیمارگونه اقتصاد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز