خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین

مشارکت حداکثری توام بانشاط انتخاباتی، نظام را بیمه می‌کند

استاندار قزوین گفت: مشارکت حداکثری و نشاط درانتخابات، نظام را بیمه و اقتدار مسئولان را در عرصه های بین المللی افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی شب گذشته در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حراست استانداری قزوین که با حضور مهدوی‌نیا، معاون اجرایی امور استان‌های مرکز حراست وزارت کشور و مدیرکل اطلاعات استان و مسئولان حراست شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: پیشرفت‌های مذاکرات هسته‌ای به ویژه در بسته شدن پرونده PMD و مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها توانست دشمن را خلع سلاح کند.

وی افزود: انجام کار به شیوه فردی و انفرادی هرچند که کارها خیلی خوب هم انجام شود، چندان ثمری ندارد و برای اثربخش بودن و هم افزایی در کارها باید بصورت تیمی عمل کرد چرا که ارزش افزوده ایجاد کرده و در تمام ابعاد پیشرفت خواهیم کرد.

استاندار گفت: همه ما نهادها و ارگانها وابسته به یک نظام هستیم و باید همه با هم برای نظام کار کنیم و این نوع نگاه و باور را بصورت فرهنگ درآوریم تا در تمام بخش‌ها و حوزه ها با همدلی و همکاری، فعالیت ها به طور مطلوب و شایسته پیگیری و انجام شود.

استاندار قزوین در ادامه بر تاثیر تحریم‌ها در گذشته تاکید کرد و افزود: تحریم‌های ظالمانه علیه ایران چالش‌های جدی در وضعیت اقتصادی به وجود آورده که اداره امور کشور را تحت شعاع قرار داده است ولی ملت شریف ایران با مقاومت و ایستادگی و پافشاری بر ارزش‌های انقلابی در برابر دشمن ،آنها را به این باور رسانده که در مقابل مردم ایران نمی‌توانند ایستادگی کنند.

وی در ادامه گفت: تاریخ و تجربه نشان داده که هر وقت نیاز باشد مردم به صحنه می آیند و حماسه عظیمی را خلق می کنند .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان با تاکید بر اهمیت مذاکرات هسته ای افزود : با تدابیر دولت و تلاش و کوشش تیم هسته ای زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بحث مذاکرات هسته ای به انجام رسید و توانستیم با تدابیر هوشمندانه در مذاکرات به اهداف مان برسیم و این موفقیت همچنان ادامه خواهد داشت و همین پیشرفت‌ها من جمله بحث PMD دشمن را خلع سلاح کره است .

همتی در ادامه بیان کرد: بنا به گفته رهبری شرایط موجود یک پیچ خطرناک برای کشور ایران است که با همدلی و همکاری و همزبانی بین مسئولان و ملت باید این پیچ را پشت سر بگذاریم .

استاندار قزوین با تاکید بر خصومت دشمن از ابتدای انقلاب افزود: تجربه به ما نشان داده که از ابتدای انقلاب تا الان همیشه دشمن تحت یک توطئه جدید خواسته است به ما ضربه بزند ولی هر وقت نیاز باشد مردم به صحنه می آیند و حادثه عظیمی را خلق می‌کنند .

همتی درباره انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و شورای اسلامی نیز گفت: تمام تلاش مان باید این باشد که انتخابات پیش‌رو با نشاط و بی نظیر برگزار شود و همین انتخابات است که نظام را بیمه می کند و اقتدار مسئولان را در عرصه های بین‌المللی افزایش می دهد.

گفتنی است در پایان جلسه از فعالیت‌های مسعود امیر صوفی تقدیر و بهزاد پرویزی به عنوان مدیرکل جدیدحراست استانداری معرفی شد.

کد خبر : ۳۳۴۸۴۰