خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از همدلی مردم؛

طرح «دیوار مهربانی» در شهرستان‌های کرمانشاه انجام می‌شود

یکی از بانیان طرح "دیوار مهربانی" در شهر کرمانشاه گفت: طرح "دیوار مهربانی" در دیگر شهرستانهای استان کرمانشاه برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بعد از استانهایی که برای یاری رساندن به مردم مستمند و ضعیف خود اقدام به ایجاد طرح «دیوار مهربانی» کردند، این طرح خداپسندانه نیز در هفته‌های گذشته در کرمانشاه به همت خیرین و گروه‌های مردم نهاد برپا شد و در این روزهای سرد زمستان باعث شده بسیاری از نیازمندان، نیازهای خود از قبل لباس و... را در این مکان تهیه کنند.

این طرح در حالی در کرمانشاه انجام می‌شود که صبح امروز پنجشنبه بسیاری از خانواده‌های مستضعف کرمانشاهی با مراجعه به این مکان پوشاک خود را تهیه می‌کنند.

براساس این گزارش، همچنین امروز به همت همین خیرین کرمانشاهی، یک دستگاه یخچال فروشگاهی در محل مذکور برای قرار دادن غذا و داروهای مورد نیاز تعبیه شده که این بر زیبایی و ارزش این کار خیر افزوده است.

یکی از بانیان این طرح خداپسندانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: «دیوار مهربانی» طرحی ادامه دار در کرمانشاه خواهد بود و در روزهای آینده در شهرستانهای کرمانشاه طرح «دیوار مهربانی» انجام خواهد شد.

طرح «دیوار مهربانی» در میدان «رفعیته» و میدان شهید «گمنام» کرمانشاه (روبروی بانک شهر) برای کمک به نیازمندان ایجاد شده است.

کد خبر : ۳۳۴۳۱۹