خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان مطرح کرد:

برخورد جدی هیات بازرسی با تخلفات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۳۱

رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: هیات بازرسی انتخابات استان هرجا که تخلفی مشاهده کند وارد می شود و با تخلفات به طور جدی برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمد اصلانی صبح یکشنبه درحاشیه جلسه شورای فنی لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: طبق قانون انتخابات، وزارت کشور می تواند برای حسن و صحت جریان انتخابات بازرس یا بازرسانی در استان‌ها و شهرستان ها و محل حوزه های اخذ رای انتخاب کند که در همین راستا بنده به عنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات در لرستان منصوب شدم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان با بیان اینکه هیات بازرسی انتخابات استان تشکیل شده است، گفت: همه ابلاغ های هیات‌های بازرسی شهرستان های استان صادر شده و در هر شهرستان سه نفر به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

وی یاد آور شد: تمام اهتمام و سعی ما بر این است که انتخاباتی سالم در شان نظام و دربرگیرنده و تامین کننده منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و همچنین منویات امام راحل(ره) که فرمودند میزان رای ملت است، در چارچوب قانون برگزار شود.

اصلانی با اشاره به اینکه تمام سلایق و گروه ها و جناح های سیاسی مورد تایید و تصدیق نظام در انتخاب باید توانمندی های خود را نشان دهند، اظهار داشت: مردم باید بتوانند در انتخاباتی آرام، قانونی و سالم رای دهند و ما نیز قول می دهیم انتخابات خوب و بانشاطی در استان داشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه وظیفه هیات بازرسی بیشتر در زمان تبلیغات رسمی آغاز می شود، افزود: اکنون نیز گزارشاتی از جلساتی داریم اما این جلسات تحت عنوان مهمانی در منزل افراد برگزار شده و خیلی غیر قانونی نبوده و ما نمی توانیم به حریم خصوصی افراد وارد شویم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان با بیان اینکه هیات بازرسی در جایی که رنگ و بوی تخلف باشد وارد می شود، عنوان کرد: گزارش هایی را دریافت کردیم که تخلف بودن یا نبودن آنها در حال بررسی است.

اصلانی راه اندازی کارناوال را تایید نکرده و کار درستی نیست، تصریح کرد: به همه کاندیداها تاکید می کنیم سلامت و آرامش برگزاری انتخابات به عنوان یک اصل قلمداد شود و ما با هیچ نامزدی تعارف نداشته و با متخلفان برخورد قانونی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و کارمندان دستگاه ها نباید از امکانات بیت المال به نفع هیچ نامزدی استفاده کنند چرا که حق الناس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز