خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان:

افزایش تعداد کاندیداها موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۲۰

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان با بیان اینکه افزایش تعداد نامزدهای انتخابات میزان مشارکت مردم را افزایش می‌دهد، گفت: حضور بیش از یک هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان اصفهان را به فال نیک می‌گیریم و قطعا باید منتظر خلق یک حماسه در اسفند ماه باشیم.

حیدرعلی حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در اصفهان، با بیان این مطلب اظهار کرد: در نظام های مردم سالار حضور مردم در همه مسائل بسیار موثر است و به همین علت نهادهایی که از طریق انتخاب مردم شکل می گیرند رافع مشکلات می شوند.

وی با بیان اینکه هرچه تعداد کاندیداها برای انتخابات بیشتر باشد تنوع انتخاب افزایش پیدا می کند، افزود: زمانی که افراد زیادی برای ثبت نام یک انتخابات شرکت می کنند، حتما نرخ رشد مشارکت نیز افزایش بالایی خواهد داشت.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم مسائل ملی و مولفه های امنیت ملی کشور را تقویت می کند، ادامه داد: هرچه تعداد کاندیداها افزایش یابد صحنه انتخابات شفاف تر خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا افراد از طیف ها و تفکرات مختلفی به رای گذاشته شده و به واسطه آن مردم با نظرات و عقاید مختلف به میدان می آیند.

حجتی با تاکید بر اینکه هرگاه تعداد نامزدهای انتخابات کاهش یافته تعداد مشارکت مردم در انتخابات نیز کم شده است، گفت: حضور بیش از یک هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان اصفهان را به فال نیک می گیریم و قطعا باید منتظر خلق یک حماسه در اسفند ماه باشیم چرا که تنوع حماسه ای عظیم ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم به احتمال بسیار زیاد مجلسی با تکثر آرا و نظرات خواهد بود، افزود: حضور پرشور جوانان در ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی باید به فال نیک گرفته شود چرا که جوانان امروز کشور افرادی با سواد و متخصص هستند که مجلس نیازمند آنها است. 

سخنگوی شورای هماهنگی جبه اصلاحات استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم در تمام مراحل انتخاب افراد همین مسیر قانونی که شاهد آن بوده ایم حفظ شود چرا که مردم با همه مشکلات پای این انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز