خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران

سفر رئیس جمهوری نقطه عطفی در توسعه شهر ری خواهد بود

استاندار تهران سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری را برای مردم این منطقه جنوب تهران را نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه این منطقه عنوان کرد و گفت: این حضور نمادی از همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین هاشمی امروز چهارشنبه در اجتماع عظیم مردم شهرری در آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی خاطرنشان کرد: از لحظات آغازین اعلام سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری، مردم این دیار برای استقبال و دیدار با رئیس جمهوری لحظه شماری می‌کردند.

هاشمی با بیان اینکه شهرستان ری به عنوان قبله تهران مایه فخر استان تهران گفت: این شهرستان با پیشینه تاریخی بلند و روشن، بزرگان علمی زیادی را در خود جای داده است و امروز شهرستان ری نماد وفاداری به نظام، ولایت‌مداری، دینداری و تلاش و کوشش مردم مومن و ولایی این دیار است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه همجواری شهر ری با پایتخت و وجود صنایع گسترده بر پویایی این منطقه افزوده است، خاطرنشان کرد: آلایندگی صنایع، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و فرسودگی بسیاری از زیرساخت‌ها از جمله مهمترین مشکلات مردم در شهرستان ری است.

وی حاکم شدن اندیشه و تدبیر در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها، مهار تورم، حل و فصل حکیمانه پرونده هسته‌ای و تحقق بسیاری از وعده‌های دولت را برای مردم امیدبخش دانست و ابراز امیدواری کرد: سفر دکتر روحانی به شهرری در ادامه موفقیت‌های دولت گامی بزرگ برای دستیابی به توفیق آینده باشد.

رئیس جمهوری در قالب سومین سفر استانی دولت به تهران و بیست و چهارمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، صبح امروز وارد شهرستان ری شد.

کد خبر : ۳۳۲۳۵۵