خبرگزاری کار ایران

محمدی نماینده قزوین در مجلس:

مطالبات پرستاران را در مجلس پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۹۲

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته آینده پیگیر مطالبات به حق پرستاران در مجلس و وزارت بهداشت خواهم بود.

به گزارش ایلنا از قزوین، داود محمدی در نشستی با اعضای هیات مدیره نظام پرستاری قزوین گفت: مطالبات به حق جامعه پرستاری در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، قانون بهره‌وری در بیمارستان‌های خصوصی و اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور در مجلس را پیگری می‌کنم.

قوانین پرستاری اجرا نمی‌شود

آرمین قناعت، رئیس نظام پرستاری قزوین نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت پرستاری استان گفت: مهمترین خواسته‌های پرستاری کشور اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، اجرای قانون بهره‌وری در بیمارستان‌های خصوصی و اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور برای حرفه پرستاری است و عدم اجرای این موارد مهمترین چالش‌های جامعه پرستاری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

قناعت با ارائه مستنداتی افزود: علی رغم پیگیری‌های مکرر سازمان نظام پرستاری و طرح شکایات مختلف به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکنون این قوانین اجرا نشده است.

همچنین مهدی ایرانی، عضو هیات مدیره نظام پرستاری قزوین به حساسیت فوریت‌های پزشکی اشاره کرد و خواستار رسیدگی هر چه بیشتر مسئولان استان به مشکلات پایگاه‌های جاده‌ایی و شهری مرکز فوریت‌های پزشکی استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز