خبرگزاری کار ایران

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش‌فکری استان بوشهر به راه می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۴۹

مدیر کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش" تکه زمینی به اندازه پوست‌گاو" دراستان بوشهر به اجرای برنامه نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان می پردازد.

زهره عالی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: این نمایش که از تولیدات کانون پرورش فکری است از تاریخ 8 لغایت 11 دی‌ماه و به مدت 4 روز در استان بوشهر به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی نمایش "تکه زمینی به اندازه پوست‌گاو" را از جمله نمایش‌هایی دانست که در این حرکت هنری اجرا می شود و عنوان کرد: تکه زمینی به اندازه پوست گاو در قالب 10 اجرا در شهر و روستای استان نمایش خود را اجرا می‌کند.

این نمایش از تازه‌ترین تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون است که سال‌ها در کتاب درسی پنجم ابتدایی مورد مطالعه کودکان بوده است. محسن صفری، یاسر انصاری‌شاد، عباس شاه‌چراغی و مهدی مقیمی ‌اسفندآبادی بازیگران این نمایش هستند.

در نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» حاکمی می‌خواهد به روستایی خوش آب و هوا حمله کند و آن را به تصرف خود درآورد. حاکم برای امتحان اهالی روستا یک مسابقه برگزار می‌کند که در آن پیر و بزرگ روستا باید به سوال مسابقه پاسخ دهد و این مساله خود ماجراهایی را به وجود می‌آورد

مدیرکل کانون استان هدف از برگزاری و اجرای این برنامه را ایجاد شور و نشاط برای کودکان دانست و گفت: تریلی سیار کانون با سفر به استان‌های مختلف کشور در فصل‌های متفاوت با استقبال خوبی روبرو بوده است.

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری پس از ورود از استان‌خوزستان به بوشهر مسیر خود را به سوی استان هرمزگان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز