خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد:

شرایط خطرناکی داریم/ تصمیم گیری درباره اسکوچیچ تا 2 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۸۴۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم فولاد بسیار بغرنج است و در جلسه هیات مدیره طی دو روز آینده، درباره دراگان اسکوچیچ تصمیم می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا اژدری زاده درباره نتایج ضعیف تیم فولاد خوزستان و اینکه گفته می‌شود این نتایج به خاطر فوتبالی نبودن او است، اظهار داشت: بنده 7 سال مدیر عامل فولاد نوین بودم و این تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر رساندیم. ما هم دستمان تا حدودی در فوتبال بوده و با این رشته، بیگانه نیستیم.

وی افزود: من یکی از پرسنل شرکت فولاد هستم و وقتی به من پیشنهاد مدیریت دادند، آن را قبول کردم.

اژدری زاده درباره اینکه برای حفظ تیم و بازیکنان فولاد نوین در لیگ برتر تلاشی نکرده است، گفت: من در فولاد نوین یک مجری بودم و مالک این باشگاه افراد دیگری بودند. ما در تلاش بودیم مشکل بودجه ای فولاد نوین را حل کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم ولی چون وضعیت بودجه حل نشد، مجبور به انتقال امتیاز آن شدیم.

وی تاکید کرد: با این حال هنوز پول استقلال اهواز برای ما وصول نشده که این میزان ۶ میلیارد بوده است و تمام چک‌های آنها برگشت خورده است.

مدیرعامل فولاد درباره اینکه مدیر استقلال اهواز اعلام کرده بود به جای پول به فولاد در تهران مِلک داده شده است، گفت: مسئولان حقوقی پیگیر این موضوع هستند ولی هنوز یک چک آنها هم پاس نشده است.

اژدری زاده با تاکید بر اینکه "آه" بازیکنان فولاد نوین پشت او و تیم فولاد نیست، درباره وضعیت اسکوچیچ تصریح کرد: تمام تلاش مان را می کنیم که کادر فنی را حفظ کنیم. احساس می کردیم تیم می تواند با اسکوچیچ برگردد ولی الان وضعیت خیلی خیلی بغرنج است و شرایط خطرناکی داریم. در یکی دو روز آینده جلساتی خواهیم داشت و بر اساس نظرات هیات مدیره تصمیماتی درباره سرمربی خواهیم گرفت.

وی که در برنامه نود سخن می گفت، درباره میزان غرامتی که فولاد در صورت فسخ قرارداد اسکوچیچ پرداخت خواهد کرد، گفت: قرارداد اسکوچیچ فصل گذشته و دو ساله بسته شده است که حدود ۹۰۰ هزار دلار است. با توجه به اینکه ایشان در ملوان و فولاد بد کار نکرده بود، احتمال می دادیم از بازی ششم به بعد نتیجه بگیرد ولی الان وضعیت فرق کرده و باید زودتر تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز