خبرگزاری کار ایران

خبر ایلنا تایید شد؛

محسن قهرمانی سوت پایان را زد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۹۷

محسن قهرمانی با قضاوت دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن قهرمانی داور مشهدی و با سابقه فوتبال ایران پس از تمام حاشیه ها و گمانه زنی ها با قضاوت دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در حالی‌که چند روز گذشته اخبار مختلفی مبنی بر خداحافظی محسن قهرمانی منتشر شده بود و بیشتر رسانه ها بر این اعتقاد بودند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد اما در پایان دیدار تراکتور و استقلال دیدیم محسن قهرمانی مرد عمل بود و برای همیشه از دنیای داوری خداحافظی کرد. 

او با قضاوتی خوب و قابل قبول در دیدار تراکتورسازی و استقلال و با بیان یک جمله یا علی بن موسی الرضا از دنیای داوری خداحافظی کرد و همه آنهایی که ظرف 2 سال گذشته برایش حاشیه و حرف و حدیث به راه انداخته بودند را به خدا واگذار کرد.

دلیل محروم شدن او پس از 2 سال هنوز کاملا مشخص نیست و کسی دلیل آن را درست نمی داند اما قهرمانی وعده شفاف سازی در یک برنامه تلوزیونی را داده است.

خداحافظی زودرس داورانی چون قهرمانی، خداداد افشاریان  مسعود فرح نیا، سعید مظفری زاده  سرمایه هایی که هرگز تکرار نخواهند شد باید تلنگری به فوتبال و داوری کشور باشد. نسلی که شاید مدت‌ها با مدیریت فعلی تکرار نشود.

محسن قهرمانی رفت پس از دو سال سکوت و مظلومیت که به راستی این رفتار وی بیانگر مظلومیت داوران فوتبال ایران در شرایط فعلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز