خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش نیروی انسانی آموزش و پرورش کاشان:

کاشان رتبه برتر جشنواره کشوری معلم پژوهنده را به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۷۶

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از کسب رتبه بر‌تر هجدهمین جشنواره کشوری معلم پژوهنده، توسط نماینده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، «علیرضا فاضل دربندی» درگفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی چهار سال گذشته، رتبه‌های بر‌تر استانی و کشوری جشنواره اقدام پژوهی و معلم پژوهنده به فرهنگیان پژوهشگر شهرستان کاشان رسیده است.

به گفته وی، «معصومه خدمتکار» با نگارش مقاله «چگونه توانستم اختلال در خواندن را در دانش آموزم بهبود بخشم" پس از کسب رتبه برتر استان اصفهان موفق به کسب رتبه بر‌تر مرحله کشوری جشنواره شد.

وی اظهار داشت: در مرحله استانی جشنواره نیز«عطیه شبان‌زاده، حمیده سادات موسوی، معصومه بهرام، لیلا صاحبی، فرزانه جعفرزاده، زهرا حمیدی،  فرحدخت چینی، سمیه فتوحی، زهرا نادری صفا، معصومه سربند و معصومه دانش رتبه های بر‌تر استان اصفهان را به دست آوردند.

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ضرورت به روز رسانی اطلاعات علمی، تخصصی فرهنگیان و فراهم شدن امکان دسترسی آن‌ها به منابع علمی درجه اول نظام‌های آموزشی جهان است.

فاضل دربندی گفت: گسترش مهارت‌های علمی و عملی یا رویکرد‌ها و ابزار مناسب و جدید و حل مسایل، با استفاده از کاربرد مستقیم روش‌ها و مهارت‌ها در مدارس و مراکز آموزشى و یا محیط هاى واقعى از جمله اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز