خبرگزاری کار ایران

رئیس ثبت احوال پلدختر در گفت و گو با ایلنا:

به ازای هر 6 ازدواج یک طلاق در شهرستان پلدختر رخ داده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۹۸۸

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پلدختر گفت: به ازای هر 6 ازدواج یک طلاق در شهرستان پلدختر رخ داده است .

محمد رضا منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در هشت ماهه امسال در شهرستان 89 مورد واقعه طلاق اتفاق افتاده که از این تعداد 51 مورد شهری و 38 مورد روستایی بوده  است.

وی اظهار داشت :در این آمار نسبت ازدواج به طلاق در این مدت 6.7 درصد است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

منصوری گفت:در هشت ماهه امسال تعداد یکهزار و 149 ولادت در شهرستان پلدختر رخ داده است که از این تعداد 556 مورد شهری و 593 مورد روستایی بوده که625 مورد پسر و 524 دختر هستند.

وی افزود: آمار نشان می دهد که در مقابل هر 119 پسر 100 دختر متولد شده است که در هشت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان 1.7 درصدافزایش ثبت ولادت در شهرستان داشته ایم .

رئیس اداره ثبت احوال پلدختر گفت: تعداد 23  تولد دو قلوبوده که بیشتر نامهای ثبت شده در لیست ولادت ها فاطمه و محمد هستند .

منصوری به آمار واقعه فوت در هشت ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در اینمدت 258 مورد فوت در شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 121 مورد شهری و137 مورد روستایی به ثبت رسیده است .

وی گفت: این تعداد واقعه فوت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.9 درصدافزایش داشته که از این تعداد 154 مرد و 104 مورد زن هستند.

وی به آمار ازدواج و طلاق هشت ماهه سال جاری شهرستان پلدختراشاره کرد وافزود: طی این مدت 595 مورد واقعه  ازدواج در شهرستان رخ داده که از اینتعداد 280 مورد شهری و 315 مورد روستایی بوده است .

رئیس اداره ثبت احوال پلدختر گفت:مردم نسبت به ثبت واقعه ولادت و وفات بهترتیب حداکثر 15 و 10 روز مهلت دارند.

وی تاکید کرد: برای برنامه ریزی و تصمیم گیری به موقع ارائه آمارهای صحیح، به موقع و دقیق ضروری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز