خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه:

عملکرد بخشداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان کرمانشاه رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۸۸۴

مدیرکل بازرسی و بررسی عملکرد استانداری کرمانشاه گفت: عملکرد تمامی بخشداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان توسط بازرسان و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری رصد می شود.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی اظهارکرد: عملکرد تمامی بخشداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان توسط بازرسان و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری براساس شاخصه های وزارت کشور پایش و رصد می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: گروه‌هایی از بازرسان و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری با دقت تمام عملکرد بخشداران و شهرداران تابعه استان را پایش و رصد می کنند و چنانچه عملکرد آنها بر اساس شاخصه‌های اعلامی از وزارت کشور منطبق باشد مورد تشویق قرار خواهند گرفت و در غیر این‌صورت تذکرات لازم به آنها داده خواهد شد.

وی هدف از این بازرسی ها را سلامت نظام اداری و سطح رضایتمندی مردم و مراجعان از عملکرد دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان خصوصا دفاتر ستادی استانداری اعلام کرد.

عزیزی همچنین با اشاره به تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان گفت: ملاقات های عمومی و چهره به چهره با شهروندان در اولویت کاری مجموعه دفتر بازرسی استانداری قرار دارد.

عزیزی افزود: شنیدن مشکلات مردم و حل مشکلات آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز