خبرگزاری کار ایران

مربی شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرد:

نیم فصل دوم رقابت ها سخت تر خواهد شد/ تیم را تقویت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۰۷

مربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: در نیم فصل دوم با توجه به شناخت تیم ها از یکدیگر و جذب بازیکنان جدید رقابت ها سخت تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، عبدالرضا بازیاری درباره شرایط فعلی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: درابتدای فصل شرایط سختی داشتیم. در فرصتی یک هفته ای تیم بسته شد و بازیکنان را در همان وقت کم بطور نسبی آمده رقابت ها کردیم . در حالی که تمرینات بدنسازی و دیدارهای تدارکاتی انجام نداده بودیم وارد مسابقات شدیم و در ادامه با نظمی که حاکم بود شرایط تیم و بازیکنان هفته به هفته بهتر شد و هماهنگی لازم بوجود آمد.

مربی شاهین در ادامه اذعان داشت: رقابت با تیم هایی که تقریبا دو ماه قبل از تیم شاهین شهرداری تمرینات خود را آغاز کرده بودند کار راحتی نبود اما با همه این اوصاف به لطف خدا با درایت همه عوامل باشگاه، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران نتایج خوبی بدست آمد و در میان تیم های قدر گروه تیم شاهین شهرداری با قهرمانی نیم فصل دست به کار بزرگی زد.

بازیاری درباره برنامه های تعطیلات نیم فصل تیم شاهین شهرداری اشاره کرد: با توجه به تعطیلی 21 روزه رقابت ها، بعداز بازی با تیم فولاد خوزستان 5 روز به بازیکنان استراحت داده شد تا از روز شنبه 21 آذرماه تمرینات مجددا آغاز شود. در طول این مدت 10 جلسه تمرینی صبح و بعدازظهر و تمرینات بدنسازی در دستور کار قرار دارد و 2 یا 3 بازی دوستانه هم خواهیم داشت.

مربی و کاپیتان اسبق شاهین تصریح کرد: در نیم فصل دوم با توجه به شناخت تیم ها از یکدیگر و جذب بازیکنان جدید رقابت ها سخت تر خواهد شد و به همین دلیل برای تقویت تیم در نیم فصل چند بازیکن مدنظر کادر فنی هستند که نسبت به جذب آنها اقدام خواهد شد تا با قدرت بیشتری رقابت های لیگ دسته دو را ادامه دهیم.

بازیاری در پایان خطاب به هواداران  گفت: هواداران شاهین در همه حال نسبت به تیم شان لطف داشته اند و در سرما و گرما و طولانی ترین مسافت همراه و حامی شاهین بوده اند. از این عزیزان انتظار می رود همچمون نیم فصل اول به ما و بازیکنان روحیه و انگیزه بدهند و با آرامش، صبورانه تیم شان را حمایت کنند. امیدوارم با یکدلی و رفافت و حمایت هواداران دلسوز بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی(لیگ برتر) بازگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز