خبرگزاری کار ایران

مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر خبر داد:

اجرای شبکه برق در مسکن مهر شوشتر

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۳۴۹

مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر گفت: در طرح ۷۶ هکتاری مسکن مهر (ورودی جاده مسجدسلیمان به شوشتر) مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان شبکه‌گذاری برق صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، البرز پورعابد افزود: در خصوص پروژه‌های برق، مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتقال برق در روستای مگرنات ۲ شوشتر، از سیم به کابل تبدیل می‌گردد. همچنین در بلوار عمار، بلوار ملاصدرا، شرافت و گوریه مبلغ سیصد و چهل میلیون تومان روشنایی معابر انجام گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر در ادامه افزود: همچنین مبلغ دویست میلیون تومان در مسکن مهر شوشتر ترانس نصب شده است.

البرز پورعابد اظهار کرد: در فاز 1 «شعیبیه» و «میان آب» که شامل ۱۴ روستا است، مبلغ دویست و پنجاه میلیون تومان برای اصلاح شبکه فشار ضعیف اجرا شد. در فاز ۲ نیز که شامل ۴ روستا می‌باشد، مبلغ صد و پنجاه و پنج میلیون تومان برای استفاده ۶۸۹۷ متر کابل هزینه شد و در فاز ۳ که شامل ۹ روستا بوده، مبلغ دویست و هشتاد و پنج میلیون تومان و در فاز ۴ نیز که شامل ۲۲ روستا است، مبلغ چهارصد و هفده میلیون تومان برای اصلاح شبکه فشار ضعیف هزینه شده است .

پورعابد تصریح کرد: در پروژه مسکن مهر فرهنگ شهر شوشتر، ۲۵ ترانس و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط احداث گردیده.

وی افزود: برای تأمین برق شهر شرافت، ۲۳۵ متر شبکه متوسط و ۱۰۹۰ متر شبکه ضعیف و ۱۲ ترانس با مبلغ صد و پانزده میلیون تومان اجرا شده است.

انتهای پیام/
مصطفی فتحی زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز