خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

دستگاه‌های اجرایی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۲۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی لرستان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، علی‌هادی چگنی در نخستین جلسه کار گروه ۲۱۵ که با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان تشکیل شد، افزود: حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های کل کشور نیاز است.

وی اظهار داشت: این در حالی‌است که تنها سالی حدود ۳۰ هزار میلیارد اعتبار به طرح ها و پروژه ها اختصاص داده می شود. بنابراین اولویت اول برای دستگاه های اجرایی، باید به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام باشد.

هادی چگنی با اشاره به تشکیل کارگروه  215 در استان تصریح کرد : دستگاه‌های اجرایی استان باید اخذ کمیسیون ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم، تاییدیه محیط زیست، پدافند غیرعامل و طرح توجیهی پروژه‌های استان که توسط مشاور تهیه می شود را به دبیرخانه این کارگروه ارائه دهند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: بعد از تایید مدارک توسط دبیرخانه، این طرح‌ها در کارگروه ۲۱۵ با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداران شهرستان‌ها، رئیس دستگاه اجرایی و معاون امور عمرانی استانداری مورد بررسی قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز