خبرگزاری کار ایران

مجید محمدی مطرح کرد:

تقبیح سوء استفاده از نام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در آذربایجان‌غربی

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان‌غربی گفت: هرگونه سوءاستفاده از نام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان محکوم است.

به گزارش ایلنا، مجید محمدی عصر امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان تنها تشکل قانونی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب است که از نظر حقوقی، وزارت‌کشور و دیگر نهادهای حکومتی به رسمیت شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در آذربایجان‌غربی برای اولین بار در هتل مروارید ارومیه با حضور علی محمد غریبانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور و با حضور تمامی دبیران احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد که در آن جلسه علی‌اکبر عسکری به عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی انتخاب شد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دومین جلسه شورا با حضور محسن رهامی رئیس دوره‌ای وقت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور و اکثریت دبیران احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان تشکیل شد و جلسه سوم نیز با حضور تقواییان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور برگزار شد.

محمدی ادامه داد: امروز نیز هفتمین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان تشکیل و در رابطه با اجماع اصلاح‌طلبان و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نحوه تشکیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در شهرستان‌های بزرگ استان بحث و تصمیم گیری شد.

وی در پایان تاکید کرد: در آذربایجان‌غربی به غیر از این شورای قانونی و به رسمیت شناخته شده از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور، هیچ شورای دیگری به نام شورای احزاب اصلاح‌طلب و یا مشابه با این عنوان، رسمیت نداشته و از استانداری، فرمانداری و نهادهای مربوطه می‌خواهیم در صورت سوءاستفاده از عنوان ریاست یا دبیر و یا هر القاب دیگر و با استفاده از نام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و یا هر عنوان دیگر تحت نام شورای احزاب اصلاح‌طلب، برخورد کنند.

کد خبر : ۳۲۷۷۹۰