خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه های آزاد استان آذربایجان غربی:

مقام‌های ورزشی کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه افزایش چشم گیری داشته است

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۵۰

ایلنا:مقام‌های ورزشی کسب شده توسط ورزشکاران این دانشگاه نسبت به سالهای گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

به گزارش ایلنا محمد زادگان مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی صبح امروز در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری ایلنا در ارومیه ابراز داشت: مقام‌های ورزشی کسب شده توسط ورزشکاران این دانشگاه نسبت به سالهای گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

محمدزادگان درخصوص رشد مدالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: متاسفانه در سالها گذشته به علت عدم امکانات ومدیریت موفقیت زیادی در رشد مدالی در این دانشگاه شاهد نبودیم ولی امسال با بهره گیری از از مربیان واساتید با تجربه موفقیات های زیادی در بخش مدالی توانسته ایم کسب کنیم.

محمد زادگان ادامه داد:در  ماه گذشته تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در رشته ها مختلف ورزشی مدال های زیادی را کسب نموده اند بخصوص در تکواندو هم در بخش خواهران وبرادران که به میزبانی ارومیه برگزار شده بود موفق به کسب مقام های قهرمانی شدند.

وی ادامه داد: در رشته آمادگی جسمانی خواهران تیم دانشجویی آزاد اسلامی واحد ارومیه در بین همه واحدهای دانشگاهی کشوری موفق به کسب مقام نخست کشوری در بوشهر شده اند، و در رشته بسکتبال برادران نیز که به سرمربی‌گری آقای خلیل نسودی هدایت می‌شد برای اولین بار موفق به کسب مقام دوم کشوری شد.

این مقام مسئول افزود: در مسابقات شطرنج که میزبانی شهرستان میاندوآب وبا شرکت۶واحد دانشگاهی ازاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار می شد دانشجویان شطرنج بازان دانشگاه آزاد ارومیه موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شدند.

محمد زادگان در مورد مسابقات پیش رو گفت: مسابقات کاراته خواهران وبرادران که به میزبانی شهرستان‌های ارومیه ومیاندوآب برگزار خواهد شد در هفته آینده خواهیم داشت.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه های آزاد استان آذربایجان غربی ادامه داد: مسابقات دانشجویی کشتی آزاد وفرنگی که در تاریخ۱۶آذرماه برگزار خواهد شد حسن ختام مسابقات دانشجویی برای واحد ارومیه در آذرماه خواهد بود.

وی با شاره به اینکه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در رتبه بندی مدالی کشور در سالیان گذشته در رده۲۴قرار داشت افزود: خوشبختانه با تلاش‌های مربیان واساتید دانشگاهی امسال توانستیم تا به امروز وبدون توجه به رشته های دیگر که هنوز برگزار نشده اند رتبه ۹را در بین واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی در کل کشور کسب نمائیم و به یاری خداوند بابرنامه ریزی بهتروکامل‌تر در سالهای آتی خواهیم توانست به رتبه‌های بالاتری نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز