خبرگزاری کار ایران

الله‌داد خبر داد:

برگزاری مانور مدیریت‌بحران و پدافند غیرعامل توزیع‌برق در اراک

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۹۰۵

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی‌برق استان‌مرکزی گفت: طی 6 ماه نخست سال‌جاری نسبت به بازه‌ زمانی سال‌گذشته میزان خاموشی‌ها در سطح استان‌مرکزی به 35درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، محمد الله‌داد هدف از برگزاری این مانور را کاهش تلفات برق، تامین‌برق پایدار با قابلیت اطمینان بالا و کاهش خاموشی‌ها در راستای جلب رضایت مشترکان عنوان کرد.

 مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی‌برق استان‌مرکزی افزود: طی 6 ماه نخست سال‌جاری نسبت به بازه‌ زمانی سال گذشته میزان خاموشی‌ها در سطح استان مرکزی به 35درصد کاهش یافته است.

وی تقویت اکیپ‌های خط گرم تا پایان سال را در راستای انجام تعمیرات بدون اعمال خاموشی گام بزرگ دیگری در راستای کاهش خاموشی‌ها دانست که تامین منابع تقویت اکیپ‌های خط گرم منوط به وصول مطالبات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان‌مرکزی کسب رتبه‌برتر مدیریت‌بحران و پدافند غیرعامل در سطح وزارت‌نیرو در سال 93 را از دستاوردهای مهم شرکت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در شرایط عادی با برنامه‌ریزی صحیح و کنترل شده از منابع و امکانات موجود باید بهره‌وری را ارتقاء داده و آنها را درست مدیریت کنیم تا در شرایط بحران دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی‌برق استان‌مرکزی منابع انسانی را مهمترین سرمایه‌های یک سازمان عنوان کرد و افزود: با رعایت نکات ایمنی باید آسیب‌ها و حوادث احتمالی حین کار را حذف کرد.

فرماندار شهرستان‌اراک در جریان مانور پدافند غیرعامل توزیع برق استان‌مرکزی گفت: جریان مستمر برق نتیجه تلاش فعالان صنعت‌برق است

بختیاری افزود: برق ضرورت زندگی امروز است و صرفه‌جویی در مصرف آن نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

وی تصریح کرد: نیروهای ساعی و پویای توزیع‌برق استان‌مرکزی با تلاش و کوشش مستمر خود موجبات استفاده بی‌وقفه برق این صنعت زیربنایی را برای شهروندان مهیا ساخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز