خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبر داد:

ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی به زائران حسینی

استاندار هرمزگان گفت: شش محموله کمک‌های مردم استان هرمزگان برای زائران اربعین حسینی تحویل مسئولان حج و زیارت خوزستان شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در بازدید از مرز چزابه در استان خوزستان و مرز شیب کشور عراق، عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زائران سراسر کشور و استان هرمزگان با هماهنگی و انسجام بیشتر برای زیارت سالار شهیدان، همزمان با اربعین حسینی در شهر کربلای معلی و در کنار حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد ستاد اربعین حسینی در استان هرمزگان، هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران این استان و همچنین ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: تاکنون دو محموله از کمک‌های مردم شریف هرمزگان برای زائران اربعین‌حسینی تحویل مسئولان حج و زیارت خوزستان شده و 4 محموله دیگر نیز امروز تحویل داده شد تا در مجموع 6 محموله از کمک‌های مردم هرمزگان برای زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان در این سفر با مسئولان مرزبانی‌عراق در مرز شیب این کشور نیز دیدار و روند کنترل، استقرار و اعزام زائران اربعین‌حسینی را مورد بازدید قرار داد.

استاندار هرمزگان همچنین در سفر به خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی وزیر اطلاعات دیدار و درخصوص امنیت مرزها به بحث و تبادل‌نظر پرداخت و از نقش شورای تامین استان هرمزگان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنترل مرزها قدردانی کرد.

جادری با قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز دیدار و به بررسی معضلات حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان پرداخت و بر پیگیری و حل مشکلات این حوزه براساس اولویت‌ها تاکید کرد.

کد خبر : ۳۲۵۶۰۴