خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد

لزوم توجه هیئت‌های ورزشی به جذب منابع بخش خصوصی

معاون وزیر ورزش و جوانان بر لزوم توجه هیئت‌های ورزشی به بخش خصوصی و جذب منابع از این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، امیررضا خادم در نشست روسای هیئت‌های ورزشی البرز گفت: اصلی‌ترین ملاک ارزیابی هیئت‌ها، میزان جذب امکانات و منابع خارج از سیستم آنهاست.

خادم افزود: نیمی از امتیازات مربوط، به هیئت‌های ورزشی و ادارات، مربوط به جذب این منابع و امکانات خارج از سیستم دولتی‌ست که می‌بایست تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌هایی‌ست که می‌تواند با کمک به ورزش و جوانان موجب رشد و توسعه را سرعت بخشد.

خادم افزود: حقیقت این است که منابع مالی وزارت ورزش و جوانان بسیار محدود است که این امر لزوم ایجاد شرایط برای حضور بخش خصوصی در ورزش را پر رنگ‌تر می‌کند.

 خادم تصریح کرد: در نحوهٔ تکمیل فرم‌های ارزیابی نیز دقت لازم را داشته باشید تا در امتیاز دهی و رتبه بندی، حقی از ورزش و جوانان استان ضایع نشود.

وی همچنین در نشست سمن‌های البرز با بیان اینکه برگزاری این نشست‌های جداگانه برای پرداختن بهتر به حوزه‌های مختلف است، گفت: امروز اینجا هستیم تا به صورت تخصصی مسائل و مشکلات شما را مورد بررسی قرار دهیم و از شما نیز می‌خواهم که در این بحث و تبادل نظرحضوری فعال داشته باشید.

وی با بیان اینکه ادارات کل ورزش و جوانان می‌بایست به حوزهٔ جوانان نیز همپای ورزش اهمیت دهند و مسائل مربوط به این حوزه را با جدیت دنبال و پیگیری کنند با اشاره به مشکلات سازمان‌های مردم نهاد گفت: کار کردن در این عرصه یکی از بارز‌ترین جلوه‌های خدمت به جوانان و جامعه است و حقیقتا فعالیت در آن عشق و علاقه می‌خواهد.

وی خاطر نشان کرد: بودجهٔ در نظر گرفته شده برای حوزهٔ جوانان بسیار کم و وزارت ورزش و جوانان بیشتر در زمینه‌های حمایتی و ایجاد زیر ساخت‌ها می‌تواند سمن‌ها را یاری کند.

خادم، با تاکید بر لزوم حمایت و تقویت سمن‌های فعال استان تصریح کرد: در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز برای فعالیت سمن‌ها از مهم‌ترین مسائلی ست که اداره کل و ادارات شهرستان‌ها باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر : ۳۲۵۲۴۰