خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج

نشست روشنگری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج ، نشست روشنگری با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه و همچنین فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی زنجان در شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش گزارش ایلنا از زنجان، محمدی در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج امتداد و ادامه نهضت عاشورای حسینی است و همواره با مهار توطئه های دشمنان آنها را مایوس کرده است.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی پای میز مذاکره با شش قدرت جهانی می نشیند نتیجه اقتداری است که به برکت خون شهدا بدست آمده است.

موسوی ادامه داد: اگر در جنگ تحمیلی خاکریزهای ما در خرمشهر و اهواز بود، اکنون در 2 هزار کیلومتر خارج از مرزهای کشورمان قرار دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی و فنی کشور اظهار داشت: جبهه و هشت سال جنگ تحمیلی متخصصانی را پرورش داده است که هیچ دانشگاهی نمی تواند چنین اشخاصی را تربیت و پرورش دهد.

در ادامه فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول ا... (ص) شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان نیز با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج همواره با تکیه بر قدرت مردمی خود در عرصه های مختلف پیشتاز بوده و افتخارات فراوانی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است.

وحید سخایی امنیت موجود در کشور را حاصل تدابیر مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای نظامی کشور دانست و اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به ناامنی منطقه، ایران تنها کشوری است که دارای ثبات و امنیت واقعی است و این امر با جان فشانی های نیروهای بسیجی که خالصانه در حال خدمتند میسر گردیده است.

وی با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه خاطر نشان کرد: امروزه مبارزه در جبهه تولید و اقتصاد یکی از ضروری ترین کارها به حساب می آید که باید با تلاش و استقامت صاحبان واحدهای تولیدی به سرانجام برسد.

سخایی در پایان ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی را مهم ترین هدف شرکت شهرک‌های صنعتی استان دانست و گفت: این امر تنها با نگاه به درون و تکیه بر توانمندی های داخلی امکان پذیر است و امیدوارم با بسیج مردمی و با ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، باشیم.

کد خبر : ۳۲۴۱۷۵