خبرگزاری کار ایران

شهردار لامرد در گفت‌و‌گو با ایلنا

سیل اخیر 14 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شهری لامرد وارد کرد

شهردار لامرد گفت: بر اساس آخرین برآورد در بارش‌های اخیر بالغ‌بر 14 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شهری، معابر و ابنیه شهر لامرد وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی نژاد با اعلام این خبر افزود: نزول رحمت الهی در این شهرستان را شکر می‌کنیم و ان شاالله این بارش‌ها در امسال ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: هنگام بارندگی دو اکیپ جهت رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان و حوادث بارندگی در غرب و شرق شهر مستقر شدند و به شهروندان خدمت‌رسانی کردند.

شهردار لامرد اضافه کرد: از آقایان عبدالرضا محمدی، عباس صفری و غلامرضا صفری که بدون هیچ چشم داشتی تمامی ماشین آلاتشان را در اختیار شهرداری گذاشته و  برای کمک به شهروندان اقدام کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

شبانی نژاد همچنین با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد بحران شهرداری لامرد بیان کرد: متأسفانه در پی بارندگی اخیر و وقوع سیل ، مجموع خسارتی بالغ‌بر 14 میلیارد ریال به تأسیسات شهری، معابر و ابنیه شهر لامرد وارد شده است.

لازم به ذکر است بر اساس برآورد انجام‌شده از سوی ستاد بحران شهرداری لامرد نیز 2 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شهری و فضای سبز، یک میلیارد و 198 میلیون و 425 هزار ریال خسارت به زیرسازی و آسفالت، دو میلیارد و 72 میلیون و 440 هزار ریال خسارت به پل‌ها و ابنیه، 862 میلیون و 800 هزار ریال خسارت به سنگ‌فرش و سنگ لبه، دو میلیارد و 158 میلیون و 592 هزار ریال خسارت به سیل بندها و دیوار ساحلی، چهار میلیارد و 29 میلیون و 240 هزار ریال خسارت به خدمات شهر، یک میلیارد و 870 میلیون ریال خسارت به لایروبی مسیل‌ها اعلام‌ شده است.

کد خبر : ۳۲۳۶۱۴