خبرگزاری کار ایران

در آینده نزدیک

مودودی: تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود

معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت، از پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: این تسهیلات به زودی از سوی بانک‌ها در قالب بسته‌های حمایتی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمدرضا مودودی امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان گفت: صادرکنندگان سفیران اقتصادی در حوزه‌های گوناگون محسوب می‌شوند.

مودودی گفت: بستر و فضای فروش کالاهای ایرانی دراین زمینه دچار ضرر است و باید آسیب‌شناسی شود.

این مسئول کشوری، با بیان اینکه برخی کالاهای صادراتی ایران دچار مشکلات اساسی و آشفتگی‌اند، اظهار کرد: بالغ بر ۷۵ درصد صادرات ما توسط برخی شرکتها انجام می‌گیرد.

مودودی، با اشاره به سهم ۲۵درصدی صادرات توسط شرکتهای غیرنفتی، تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان بزرگ و تاثیرگذار در صادرات و تجارت خارجی در این زمینه اساسی است.

وی،گفت: انباشت تولیدات در واحد‌ها و عدم توانایی برای فروش در بازارهای جهانی از مسائل روز است که باید بیشتر آسیب‌شناسی شود.

معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران، تولید برندهای به روز با تولید انبوه را به عنوان فرصت‌ها و تهدید‌ها عنوان کرد و گفت: باید راه استفاده از فرصت‌ها و تهدید‌ها اهمیت داده شود.

وی، فکر، تولید و رشد توسعه را در این راستا مهم ارزیابی کرد و گفت: رقابت اصلی‌ترین عامل رشد و توسعه و بازیابی و تشخیص خالص از ناخالص است.

کد خبر : ۳۲۳۳۷۶