خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ساری

اتحاد گروه‌های مختلف سیاسی برای رشد و شکوفایی ضروری‌ست

سرپرست فرمانداری ساری خواستار اتحاد گروه‌های مختلف سیاسی برای افزایش سرعت پیشرفت مرکز استان مازندران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان در دیدار جمعی از شهروندان ساری در محل فرمانداری، با بیان اینکه حضور مردم و مسئولین در فرمانداری باعث اشتیاق وی برای خدمت رسانی شده است، گفت: من به شهر ومردم شهرم بدهکار هستم و برای ادای دین آمده‌ام.

حسین زادگان با تاکید بر پرهیز از سطحی نگری وبخشی نگری خواستار اتحاد جریان‌های مختلف سیاسی برای توسعه و پیشرفت ساری شد و تصریح کرد: از همه جریانات و جامعه جوان شهر درخواست دارم که در همه موضوعات مربوط به شهرستان حضور پویا داشته باشند تا افرادی که درصدد لابی‌گری هستند نتوانند درجامعه رشد پیدا کنند.

وی افزود: شرایط فرهنگی سیاسی جامعه تغییر کرده است، مردم توسط شبکه‌های اجتماعی باهم درارتباط هستندوسواد سیاسی و اجتماعی اقشار مردم افزایش یافته است.

وی با تاکید کرد: مدیران نیز باید با برنامه ریزی جامع درهمه بخش‌ها و سطوح وارد شوند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به مطالبه محور بودن مردم گفت: برای موفقیت سعی می‌کنم برنامه محور باشم.

وی رسانه‌ها را مخاطب قرار داد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها واقعا ما را نقد کنند زیرا این نقدهای سازنده می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها کمک کند.

حسین زادگان در خصوص وضعیت فعلی ساری نیز گفت: بزرگ‌ترین سرمایه من نیروی انسانی است، اگر همه باهم همدل حرکت کنیم قطار توسعه ساری باسرعت بیشتری به مقصد نزدیک می‌شود.

سرپرست فرمانداری ساری با بیان اینکه پیشنهادهای زیادی برای مسئولیت در نهادهای دیگر داشته است، ادامه داد: شهرم ومردم شهرم را دوست دارم واحساس کردم با همراهی آنان می‌توانیم ساری را در مسیر توسعه سوق دهیم.

کد خبر : ۳۲۳۲۸۵