خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت صنعت بافت معین زنجان درگفت‌وگو با ایلنا

صنعت بافت معین اولین تولیدکننده ماسکهای پارچه‌ای ضدآلایندگی‌ست

مدیر عامل شرکت صنعت بافت معین زنجان گفت: شرکت صنعت بافت معین، اولین تولید کننده ماسکهای پارچه‌ای ضد آلایندگی‌ست.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، عالیه بهرامی، با خبرنگارایلنا در زنجان، با اشاره به شروع به کارخود از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید پوشاک صنعتی، کا و ایمنی، گفت: شرکت نساجی بانوان با تولید پارچه فیلتر‌های صنعتی در چند بخش «بک‌فیل‌تر‌ها، ژامبو‌ها، پارچه‌های صنعتی و لباس کار‌های صنعتی در بخش اشتغال کشور فعالیت دارد.

بهرامی، با بیان اینکه شرکت‌های روی زنجان و معدن انگوران زنجان، در راستای تولید در این مجموعه کمکی موثرمحسوب می‌شوند، تاکید کرد: شروع کار در این مجموعه تولیدی با سرمایه جزئی بوده است و در حال حاضر در راستای گسترش، ارتقاء تولید و صادرات آن به کشورهای مختلف هستیم.

مدیر عامل و تولید کننده تعاونی صنعت بافت معین، در ادامه با اشاره به پشتکار خود در زمان شرع به کار درمنزل مسکونی و تبدیل این مجموعه درمدت نه چندان طولانی به شرکت تولیدی ۶ هزار متری با دو کارگاه مجزا در شهرک صنعتی شماره ۱ زنجان، اظ‌ها رداشت: با پشتکار کارگاه تولیدی را تبدیل به کارخانه و شرکت تولیدی کرده‌ایم که در حال حاضر بانوان سرپرست خانوار در راستای اشتغال و درآمدزایی فعالیت می‌کنند.

کارآفرین نمونه کشوری، همچنین با بیان اینکه با تمام توان در حال تولید و فعالیت هستیم، افزود: دراین زمینه ۹۰ درصد بازار در اختیاز صنعت معین بافت است.

بهرامی، در بخشی از سخنان خود، کیفیت محصولات و تولید در راستای رعایت موارد مطابق با مسائل زیست محیطی را از الویت‌های اساسی در این راستا برشمرد وگفت: جنس محصولاتی که در این مجموعه تولید می‌شود بسیار مطلوب است و طرفدارانی در بازار پیدا کرده است که رقیب شرکتهای مهم دیگر در کشور است.

مدیرعامل شرکت صنعت بافت معین زنجان، با بیان اینکه ۹۰ درصد بازار‌ها در این زمینه در اختیار صنعت بافت معین زنجان است، تصریح کرد: این شرکت توانسته با توجه به تجربه و سابقه فعالیت خود با تولید محصولات با کیفیت رضایتمندی مشتریان خود را در بازار امروز فراهم نماید.

بهرامی، در ادامه با اشاره به اهداف خود در زمینه راه اندازی این مجموعه تولیدی در زنجان، افزود: الویت اصلی ما اشتغال برای بانوان جویای کار در سطح استان و رعایت کیفیت تولیدات دراین مجموعه صنعتی است.

وی، با بیان اینکه از سال ۹۲ در حال تولید انبوه و صدور محصولات خود به کشورهای همسایه بودیم اضافه کرد: این مجموعه اولین تولید کننده ماسک پارچه‌ای ضد آلایندگی است.

بهرامی، در این زمینه ماسکهای تولیدی را از جمله تولیدات بومی استان برشمرد وگفت: در صدد راه اندازی بخش تولید لباسهای صنعتی و ایمنی کار و صنعت با رعایت اصول بهداشتی وبا استفاده از مواد ضد الایندگی برای حفظ سلامت افراد استفاده کننده در مراکز صنعتی هستیم.

این مدیر صنعتی دراستان زنجان، افراد فعال در این مجموعه تولیدی را بالغ بر ۴۰ نفرعنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد گسترش فعالیت و صدور محصولات به کشورهای دیگر جهان نیز خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت صنعت بافت معین زنجان، تولید محصولات ارگانیک و رعایت مسائل بهداشتی، ایمنی را در طرحهای جدید خود مهم ارزیابی کرد وگفت: تمامی مواد اولیه تولیدات ما از سطح کشور و استان تامین می‌شود.

بهرامی در پایان سخنان خود نجات محیط زیست را از آلایندگیهای صنعتی و رعایت مسائل زیست محیطی را از الویتهای اساسی درمحصولات تولیدی خود بیان کرد وگفت: نجات محیط زیست و کشاورزی و تضمین سلامت جامعه از اهم الویتهای ما در تولید محسوب می‌شود.

گفتگو: زهرا ملابابائی

کد خبر : ۳۲۲۳۶۵