خبرگزاری کار ایران

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ جعفرمحمدنژاد با اعلام این خبر افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت۱۲ظهر امروز چهارشنبه۲۰ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور «چالوس– کرج»، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور «کرج – چالوس» ممنوع می‌باشد.

سرهنگ محمدنژاد عنوان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت روز جمعه ۲۲ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: درمحورهراز، ترددکلیه تریلر‌ها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت۸ صبح تا ساعت ۲۴روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: درمحور فیروزکوه تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلی‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۸ صبح تا ساعت۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارندگی در محور‌های مواصلاتی استان از لغزنده بودن جاده خبر داد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با احتیاط رانندگی کنند.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین ۲۱۸۲۹۳۴ بطور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

کد خبر : ۳۲۱۰۶۰