خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان منصوب شد

طی حکمی از طرف سرپرست فرمانداری کاشان، مسعود خاندایی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان در جلسه تودیع و معارفه در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد گفت: هر مسئولیتی روزی شروع شده و روزی به پایان می‌رسد. آنچه اهمیت دارد آن است که در محضر خداوند و پیش وجدان خود آسوده خاطر باشیم و این امر در صورتی محقق می‌گردد که در دوران مسئولیت آنچه در توان داشته‌ایم صرف خدمت به مردم و برای رضای خداوند متعال انجام داده باشیم.

وی افزود: در دوران مسئولیت فخری شاهد زحمات و خدمات وی به مجموعه شهرستان و فرمانداری بودیم و باید گفت تغییرات به معنی ارزش گذاری خوب یا بد بودن افراد نیست بلکه آن را می‌توان در راستای استفاده از توانمندی‌های دیگر همکاران دانست.

محسن فخری نیز در این مراسم گفت: معاونت برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان مغز و قلب فرمانداری است. مغز از آن جهت که با برنامه‌ریزی در سطح شهرستان بستر توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند و قلب از آن رو که وظیفه دارد انرژی لازم را برای این اتفاق تأمین کند.

وی شروع کار خود را در فرمانداری از حوزه معاونت امور فنی و عمرانی اعلام کرد و گفت: الحمدالله با کارهای انجام گرفته و به کمک دیگر همکاران اکنون شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

مسعود خاندایی نیز در این جلسه گفت: با توجه به سابقه خدمتگزاری در فرمانداری که بیش از بیست سال پیش تا کنون بعنوان افتخاری در کارنامه خود دارم با این حوزه آشنا هستم و امیدوارم بتوانیم کارهای خوبی در زمان مسئولیت اینجانب شاهد باشیم.

وی تأمین منابع مالی برای انجام امور را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خود در این حوزه دانست و گفت: لازم است تأمین مالی و اعتباری به صورت جدی پیگیری شود.

در پایان جلسه با اهدا لوح و هدایا از زحمات مهندس فخری قدردانی شد.

کد خبر : ۳۲۰۷۴۶