خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری البرز

حرکت دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان، انقلاب اسلامی را تداوم بخشید

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: حرکت دانش آموزان و دانشجویان در این روز، انقلاب اسلامی را تداوم بخشید.

به گزارش ایلنا در کرج، توکل لطفی روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان فردیس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ماه در تقویم کشور ما روز ویژه و قابل تاملی ست چرا که دراین روز، سیر مهمی از حوادث تاریخی انقلاب رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت خودجوش دانشجویان، درجریان مبارزات انقلابی واستکباری کشور گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دانش آموزان و دانشجویان با حرکتی خودجوش به سوی دانشگاه تهران آمدند که ماموران رژیم طاغوت شماری از آنان را به شهادت رساندند، همچنین در این روز دانشجویان با حرکتی عظیم خشم انقلابی خود را بر سر عوامل لانه جاسوسی آمریکا فرو ریختند.

وی در ادامه با بیان اینکه حرکت دانش آموزان و دانشجویان در این روز، حاکی از تداوم انقلاب اسلامی بود خاطرنشان کرد: امروز هم مقام معظم رهبری در‌‌ همان مسیری که امام راحل بنیان نهادند نظام اسلامی را پیش می‌برند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم تا به اکنون و با بیان اینکه این دولت با وعده‌هایی که به مردم داده برسر قولش همچنان ایستاده است گفت: در بحث مبارزه با تورم اقتصادی و گرانی‌ها تاکنون اقدامات کنترلی خوبی انجام شده است. درماه‌های آینده تحریم‌ها برداشته خواهد شد و به طور قطع دولت تدبیر وامید گام‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برخواهد داشت.

وی در پایان، با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس از کرج بیان داشت: این شهرستان نوپا، برای نخستین بار، در هفتم اسفند ماه انتخابات مستقلی تحت عنوان حوزه انتخابیه فردیس برگزار خواهد کرد.

کد خبر : ۳۱۹۳۲۷