خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن‌کریم» در جهاددانشگاهی البرز

ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز آغاز شد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، همزمان با اعلام فراخوان طرح «دانشجو معلم قرآن‌کریم» توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، ثبت‌نام این طرح در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز آغاز شد.

سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان منادی و پرچم‌دار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی ـ پژوهشی فرهنگی برای سال تحصیلی ۹۴ ـ ۹۵ طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» را در دست اجرا دارد و در راستای تحقق نهضت قرآنی در دانشگاه‌ها، نخستین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» را طی اردویی چهار روزه از 19 تا 22 آبان‌ماه در استان قم برگزار می‌کند.

طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در راستای نیل به نهضت قرآن‌آموزی در کشور، از دانشجویان مستعد و آشنا به علوم روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ثبت‌نام به عمل آورده و جهت تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز گسیل به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی قرآنی آموزش می‌دهد.

ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهی‌نامه آموزشی معتبر جهاددانشگاهی، حضور در اردوهای آموزشی، ایجاد زمینه‌های تبادل افکار و خلاقیت از جمله محاسن شرکت در نخستین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح در استان البرز می‌توانند تا 16 آبان به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان البرز به نشانی کرج، ابتدای 45 متری بسیج(کاج)، نبش خیابان شهید شجاعی و یا دانشگاه خوارزمی، طبقه همکف ساختمان اداری، دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌ 34505151 تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۱۸۹۵۴