خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد

ارائه 12 خدمات ضمانتی صنایع کوچک به واحدهای تولیدی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از ارائه 12 خدمات ضمانتی جدید صنایع کوچک به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و برای فراهم کردن زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و تضمین تسهیلات اعطایی بانکها و مشوقهای مالی و اعتباری، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ایجاد و برای حمایت و توسعه گامهایی برداشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: صنایع کوچک نقش کلیدی در توسعه اقتصاد دارد و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری با ارائه خدمات توسعه‌ای در دو بخش کمبود نقدینگی و تأمین وثیقه، نقش آفرینی خواهد کرد.

موسوی بیان کرد: 12 خدمات ضمانتی جدید از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار خواهند گرفت که یکی از خدمات جدید این صندوق، ضمانت‌نامه اعتبار خریدار است که می‌تواند سرمایه در گردش مورد نیاز صنایع کوچک کشور را بدون نیاز به منابع بانکی تأمین کند.

وی با اشاره به مزایای طرح جدید ضمانت‌نامه اعتبار خریدار خاطرنشان کرد: تولید کنندگان با خرید مدت‌دار مواد اولیه و ماشین آلات، لوازم تولید خود را فراهم می‌کنند و صندوق ضمانت، پرداخت مبلغ آن را به فروشندگان، طی بازده 3 ماهه و 6 ماهه تضمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: در خدمات جدید صندوق ضمانت‌نامه، سقف مبلغ هر ضمانت‌نامه به 30 میلیارد ریال افزایش یافته و برای هر بهره‌بردار صنعتی نیز سقف ضمانت‌نامه‌های فعال به 60 میلیارد ریال افزایش یافته که واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان، از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر : ۳۱۸۷۹۷