خبرگزاری کار ایران

صبح امروز

مدیرکل بهزیستی اصفهان با خانواده شهید غواص لسان در کاشان دیدار کرد

دکتر سعید صادقی مدیرکل و جمعی از مسئولین بهزیستی استان اصفهان صبح امروز به دیدار خانواده شهید ابوالفضل لسان درکاشان رفتند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، در این دیدار  سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ، مهدی جهادی معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، مجتبی بابایی کارشناس دفتر مدیریت ، حمیدرضا صادق گلی رئیس شورای فرهنگی بهزیستی استان با حضور در منزل خواهر شهید  خانم هاجر لسان از کارمندان اداره بهزیستی کاشان ، با خانواده شهید دیدار کرده و یاد وخاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان  اصفهان دراین دیدار بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد شهدا و پیروی از سیره این عزیزان تأکید کرد و گفت : شهدا آمرزیده هستند و اگر ما دعایی می کنیم ، باید برای خود ، طلب بخشش نماییم.

 سعید صادقی افزود : شهدای غواص با چشمانی باز و دستانی بسته به شهادت رسیده اند ، خدا کند ما که امروز دستانمان باز است چشمان خویش را بر روی حقایق نبندیم  و اینکه ما باید با رفتار و کلاممان ، با الگو بودنمان و با کار خوب انجام دادن و امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از این نظام یاد و خاطره ی شهدا را زنده نگه داریم .

همچنین در این دیدار خانواده ی شهید  شجاعت و دلاوری  و اخلاق نیکو و مردم داری و تدین را از خصائل مثال زدنی ایشان بر شمرده و خاطراتی را از  وی بیان نمودند.

 شهید ابوالفضل لسان از جمله شهدای غواص بود که مرداد ماه امسال مراسم تشییع پیکر پاک  این شهیدان پر افتخار با حضور پرشور مردم در میهن عزیزمان ایران اسلامی برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۸۲۰۰