خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی

آماده بازی با پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی مقابل راه‌آهن تهران، کیفیت خوب تیمی همراه با نتیجه‌گیری را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ما امروز بازی خوبی انجام داده و از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستیم. بازیکنان تیم حریف در ضد حملات بسیار خطرناک بودند و خوشبختانه ما در فاز دفاعی، عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: از طرف دیگر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و در نهایت چهار گل وارد دروازه راه‌آهن تهران کردیم که این موضوع نشان دهنده آن است که می‌توانیم هم خوب بازی کرده و هم خوب گل بزنیم و از امروز برای بازی خود مقابل پرسپولیس تهران آماده می‌شویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش در این بازی بیان داشت: سعی کردیم که سطح بازیکنان را بالا نگه داریم و در تمرینات تلاش ما این بوده که سطح کیفی بازیکنان را بالا ببریم اما چیزی که بازیکنان ما را بالا نگه داشته، شیوه زندگی خوب آنهاست.

وی اضافه کرد: بازیکنان به خوبی می‌دانند چگونه زندگی کرده، استراحت کنند و از چه فعالیت‌هایی خودداری کنند و نکات مد نظر ما را نیز به خوبی اجرایی کردند.

گل‌محمدی با اشاره به پاس‌کاری‌های بازیکنان ذوب‌آهن افزود: در پاسکاری‌های ذوب‌آهن نقش حدادی‌فر بسیار مهم بود و این حرکت‌ها و پاس‌ها تنها از احسان پهلوان، رجب‌زاده و حدادی‌فر بر می‌آید.

وی پیرامون دیدار آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: در هر صورت دیدار مقابل پرسپولیس، یک بازی حذفی است و امیدوار هستم در این دیدار، تیم شایسته پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

گل‌محمدی پیرامون شکست شدن طلسم گل نزدن ذوب‌آهن در فولادشهر گفت: متأُسفانه در چهار بازی فولادشهر گلزنی نکردیم و خوشبختانه در این بازی پس از گل نخست، خیالمان راحت شد و در نهایت سه گل دیگر وارد دروازه تیم حریف کردیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون آخرین وضعیت مرتضی تبریزی اضافه کرد: بر اساس گفته‌های پزشک تیم، شرایط تبریزی خوب است اما به دلیل سرگیجه او، باید ام آر آی انجام دهد تا وضعیت سرش را بررسی کنیم.

کد خبر : ۳۱۸۰۳۰