خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک اتاق اصفهان با دانشگاه صنعتی به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق اصفهان با دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای تحقق اهداف وسیاست‌های توسعه‌ای کشور مبنی بر همکاری بیشتر دانشگاه و صنعت و به منظور رفع نیازهای کشور و اعتلای توانمندی‌های داخلی، منعقد شد.

به گزارش ایلنا،  «سید عبدالوهاب سهل آبادی» رییس اتاق اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: با عزم مشترک، همکاری صمیمانه و تلاش مستمر اتاق بازرگانی و دانشگاه صنعتی بایستی زمینه‌های نوآوری و شکوفایی هر چه بیشتر صنایع و معادن استان اصفهان را فراهم ساخت.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه همکاری، زمینه انتقال دانش فنی و فناوری‌های تولیدی دانشگاه به واحدهای صنعتی، مشارکت در زمینه عقد تفاهم‌ها و مناقصات بین المللی به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی، شناسایی و عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی عضو اتاق و انتقال به دانشگاه به منظور تهیه پیشنهادهایی مناسب برای رفع مشکلات بین طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

سهل آبادی از آمادگی اتاق در حمایت مالی از پایان نامه و رساله‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی مرتبط با موضوعات پژوهشی مورد نظر اتاق خبر داد و گفت: اعضای اتاق می‌توانند در تصویب و حمایت پایان نامه‌های دانشجویان مشارکت داشته باشند.

 «سید محمود مدرس هاشمی» رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه می‌تواند تعامل دانشگاه با صنعت را یک گام به پیش ببرد.

وی افزود: در چارچوب این تفاهم نامه کمیته‌ای متشکل از مسوولین دانشگاه و اتاق بازرگانی تشکیل شود تا زمینه‌های اجرایی شدن این تفاهم نامه را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان می‌توانند در برگزاری گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی منطقه‌ای با محوریت صنعت و مشارکت دانشگاه مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق اصفهان با دانشگاه صنعتی در ۷ ماده شامل اهداف، موضوع نحوه تعامل، پایش و به روز رسان، منع واگذاری و افشا اطلاعات، مدت و نشانی تنظیم و به امضای طرفین رسید

کد خبر : ۳۱۷۹۸۴