خبرگزاری کار ایران

در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت هندبال استان مطرح شد:

صبوریان: هندبال خراسان رضوی نیازمند مدیریتی منظم و منسجم است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ثبات مدیریتی بزرگترین مشکل هندبال استان در سال‌های اخیر بوده است گفت: با مدیریتی منظم و منسجم می‌توانیم ظرفیت‌های هندبال خراسان رضوی را در سطح ملی و بین المللی مطرح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کوروش صبوریان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت هندبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: خراسان رضوی ظرفیت عظیمی در رشته ورزشی هندبال دارد و استان سابقه درخشانی هم در این زمینه دارد به گونه‌ای که فدراسیون و تمام کشور این موضوع را درک کرده‌اند.

وی افزود: محمد باقر قاسم زاده سرپرست جدید هیئت هندبال خراسان رضوی از مدیران موفق استان بوده و در چندین سمت مختلف توانایی‌های خود را ثابت کرده است همچنین فدراسیون با انتخاب قاسم زاده به عنوان سکاندار هندبال خراسان رضوی موافق است که این موضوع سبب پیاده سازی بهتر اهداف خواهد شد.

صبوریان خاطرنشان کرد: هندبال استان خراسان رضوی نیاز به مدیریتی منظم و منسجم دارد قطعا با همبستگی و همراهی تمامی دوستداران این رشته در استان می‌توانیم آینده‌ای درخشان را برای این رشته در ترسیم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ثبات مدیریتی بزگترین مشکل هندبال استان خراسان رضوی در سال‌های گذشته بوده است، که امیدواریم با مدیریت خوب سرپرست جدید بتوانیم مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال را با طی مراحل قانونی در زمان مناسب برگزار کنیم، همچنین باید بخش خصوصی را برای حضور در این رشته بیش از پیش ترغیب کنیم که قطعا با سابقه مدیریتی خوب سرپرست جدید این اتفاق رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: ثامن الحجج اقدامات بسیار ارزشمندی را برای هندبال استان انجام داده و زحمات بسیاری برای توسعه این رشته توسط این موسسه مالی و اعتباری در استان انجام شده است، امیدواریم در دوره جدید سرپرستی بستری فراهم شود تا ثامن الحجج به هندبال برگردد.

صبوریان با اشاره به استعداد‌های بسیار این رشته در شهرستان‌ها گفت: شهرستان‌های ما ظرفیت خوبی در این رشته دارند و قهرمانان مختلفی را به کشور معرفی کردند باید توجه داشته باشیم که با استعدادیابی خوب و منظم در استان می‌توانیم در تمامی قسمت‌های مرتبط با این رشته  ورزشکاران، داوران و مربیان بسیاری را به کشور معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقات هندبال نهاد ریاست جمهوری گوشه‌ای از ظرفیت استان خراسان رضوی بود که به عنوان یک اقدام فراملی از آن یاد شد، افزود: هر میزبانی برای ما یک امتحان بزرگ است تا اینکه بتوانیم آمادگی ورزشکاران و توان مدیریتی و اجرایی خود را بسنجیم.

پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی احمد صالح نژاد به ارائه گزارش دوره تصدی سرپرستی خود پرداخت و از همه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد خراسان همچنان سردمدار رشته هندبال در کشور باشد.

گفتنی است محمد باقر قاسم زاده هم اکنون به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی مشغول به فعالیت است.

کد خبر : ۳۱۷۶۴۵