خبرگزاری کار ایران

در شورای عالی ورزش استان مطرح شد

موافقت با طرح انتقال تیم راه‌آهن تهران به البرز

استاندار البرز از موافقت طرح انتقال تیم راه‌آهن تهران به این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهائی، پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای عالی ورزش البرزگفت: با کلیات استقرار تیم راه‌آهن تهران در البرز موافقت و قرار براین شده است تا ضمن احصاء شرایط، در کارگروهی تخصصی جزئیات آن بررسی و تفاهم‌نامه مشترک بین این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان مبادله شود.

رئیس شورای عالی ورزش البرز، با اشاره به نقش حضور باشگاه راه‌آهن در رشد و توسعه استان گفت: تا پیش از این 10 سال تیم سایپا مهمان البرز بود اما شاهد هیچ گونه تحولی از بابت حضور این تیم در استان نبودیم، اکنون که زمینه حضور تیم راه‌آهن تهران در البرز فراهم است، این تیم باید از تجربیات تیم سایپا در البرز استفاده کند و اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

وی با اشاره به فراوانی و تنوع استعدادهای ورزشی در استان و لزوم توجه ویژه به استعدادهای منطقه‌ای ورزش افزود: مصوبات شورای عالی ورزش استان در راستای حمایت از ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی و مدال آوران المپیکی در البرز پیگیری خواهد شد.

استاندار البرز، تشکیل کارگروهی ذیل معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را به منظور بررسی وضعیت استعدادهای ورزشی را از دیگر مصوبات شورای عالی ورزش استان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهمیت سنجش توانایی‌های ورزشی بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در رشته‌های مختلف گفت: بر اساس طرح پیشنهادی و مصوبه شورای عالی ورزش استان، تعدادی از بانوان شاغل در ادارات استان استعداد یابی می‌شوند.

کد خبر : ۳۱۷۲۱۶