خبرگزاری کار ایران

مهاجری

گلایه مهاجری از نفتی‌ها

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: ما در حمله بودیم اما حسین بادامکی توپ را به بیرون زد این در حالی بود که نفتی‌ها چنین کاری را انجام ندادند.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا مهاجری در خاتمه دیدار مقابل نفت اظهار داشت: ما دیداری را واگذار کردیم که می توانستیم حداقل مساوی کنیم. متاسفانه مانند همیشه دقت کافی را در ضربات آخر نداشتیم و از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: وقتی ما بازی آخر را انجام دادیم پروازمان در اهواز به تعویق افتاد و یک جلسه ریکاوری را از دست دادیم. فشردگی لیگ همین تاثیرات را دارد و شما دیدید که 45 دقیقه اول مثل همیشه نبودیم، ضمن این که نبود بازیکنانی چون ناصحی، پراهیچ و محسن یوسفی را مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

وی ادامه داد: از نفتی ها گلایه دارم.  ما در حمله بودیم اما حسین بادامکی توپ را به بیرون زد این در حالی بود که نفتی ها چنین کاری را انجام ندادند، بازی جوانمردانه یک قانون نانوشته در فوتبال است. این مساله سبب می شود که ارزش ها در فوتبال از بین برود.

مهاجری گفت: شماره 13 نفت حمدی نژاد به کریم احمدی ضربه زد اما داور برخوردی نکرد. داور همچنین در مدیریت زمان خوب عمل نکرد البته پنالتی آنها کاملا درست بود.

کد خبر : ۳۱۶۹۸۶