خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به ایلنا

مجلس دهم از آن حامیان دولت اعتدال خواهد بود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: هیچ جریانی به تنهایی اکثریت مجلس دهم را به دست نخواهد آورد و مجلس آینده، پارلمان اقلیت‌ها خواهد بود و در نهایت به نفع جریان اعتدال خواهد بود.

غلامرضا پناه در حاشیه انتصاب دبیرحزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به سرپرستی فرماندار بویراحمد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا از یاسوج که آیا حزب کارگزاران برای جلوگیری از ردصلاحیت گسترده احتمالی نامزدهای اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی با شورای نگهبان رایزنی کرده است یا خیر؟ اظهارکرد: تلاش کارگزاران بر این است تا از همه ابزارهای تعاملی با شورای نگهبان استفاده کند تا بیشترین تأیید صلاحیت‌ها در کشور شکل بگیرد.

پناه افزود: با توجه به امیدی که در دل مردم پس از مذاکرات هسته‌ای ایجاد شده و کشور نیاز به سازندگی و بالندگی دارد مردم به سمت افراد توسعه‌گرا خواهند رفت و در حزب کارگزاران حتی اگر افرادی در جریان رقیب این شاخصه‌ها یعنی افکار سازندگی را داشته باشند ترجیح خواهیم داد.

این فعال سیاسی معتقد است: مجلس شورای اسلامی در این دوره نیاز به نمایندگانی دارد که با دولت همراه باشند تا بتوانند مشکلات اقتصادی ، بیکاری و مشکل گرانی را حل کنند.

پناه اظهار امیدواری کرد: چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان تائید شوند.

کد خبر : ۳۱۶۳۲۹