خبرگزاری کار ایران

همکاری آبفای اصفهان با صدا و سیما

آبفا در شبکه دو برنامه کودک می‌سازد

تولید ۱۰۴ برنامه تلویزیونی از شبکه دو سیما ویژه خردسالان وکودکان با مشارکت آبفا اصفهان در مهرماه کلید خورد.

به گزارش ایلنا مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه به منظور اجرای سیاست وزارت نیرو و مدیران ارشد استان در ارتباط با فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تولید این برنامه تلویزیونی در دستور کار قرار گرفت اعلام کرد: استفاده از ظرفیت و دربرگیری گسترده سیمای جمهوری اسلامی به عنوان مؤثر‌ترین رسانه به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه آب این امر اجرایی شد.

سیداکبر بنی طبا به دیگر فعالیتهای شرکت آبفا استان اصفهان پیرامون ترویج مصرف بهینه آب در جامعه پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۸۰ برنامه رادیویی و ۹۰ برنامه تلویزیونی با محوریت مصرف بهینه آب از شبکه استانی تولید و پخش شد و باتوجه به مؤثر بودن تولید و پخش این برنامه‌ها در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در میان اقشار مختلف شرکت مهندسی آبفا کشور با توجه به تجربه موفق آبفا استان درنظر گرفت زمینه تولید برنامه تلویزیونی و پخش آن از شبکه سراسری با موضوع مصرف بهینه آب را برای آبفا استان اصفهان فراهم نماید.

وی افزود: پس از چندین نشست و مذاکرات مختلف با گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران ۵۲ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با عنوان «اون بالا‌ها» با جامعه هدف خردسالان به صورت داستانی با تهیه کنندگی خانم مردانیان و نیز ۵۲ برنامه ۷ دقیقه‌ای با عنوان «دانایی» با جامعه هدف کودکان به تهیه کنندگی آقای بازرگان آغاز گردید.

مشاور مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به انتخاب جامعه هدف این برنامه‌های تلویزیونی گفت: به باور بسیاری از کار‌شناسان تأثیرپذیری خردسالان ۲۰ برابر بزرگسالان می‌باشد. بنابراین خردسالان و کودکان می‌توانند سفیران ترویج مصرف بهینه آب در این خانواده‌ها و مروجان خوبی در زمینه مصرف درست آب در میان اقشار مختلف جامعه باشند.

کد خبر : ۳۱۴۸۸۳