خبرگزاری کار ایران

ریشه مشکلات واحدهای تولیدی رکود موجود در کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۸۷۹

جلسهٔ هماهنگی کارگروه‌های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان به ریاست استاندار اصفهان بمنظور جلوگیری از موازی کاری و همپوشانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رسول زرگرپور در جلسهٔ هماهنگی کارگروه‌های حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان که به منظور جلوگیری از موازی کاری و همپوشانی تشکیل شد، گفت: برخی از پرونده‌های ارجاع شده به کمیتهٔ قضایی حمایت از سرمایه گذاران و ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی وکمیسیون کارگری با هم همپوشانی دارند.

رسول زرگرپور با بیان اینکه این جلسه به منظور جلوگیری از این همپوشانی است، تصریح کرد: مسائل باید به نوعی تنظیم شود که در چند مرجع بحث نشود چرا که گاهی تصمیماتی گرفته می‌شود که با هم متضاد و متناقض است.

وی با اشاره به اینکه ریشهٔ بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی، مباحث اقتصادی و رکود موجود در کشور می‌باشد، اظهارداشت: بنابراین پرونده‌های مطروحه که بر اساس وضعیت اقتصادی موجود طرح شده‌اند، در ابتدا باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی مطرح و پیگیری شوند و در صورتی که مشکلات سیاسی یا امنیتی دارند به کمیسیون کارگری ارجاع داده شود و در صورت وجود شاکی یا مباحث حقوقی و قضایی به کمیتهٔ قضایی حمایت از سرمایه گذاری ارجاع داده شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این موضوعات ابتدا باید تفکیک موضوعی شود، گفت‌: پرونده‌های مطروحه پس از تفکیک موضوعی و بر حسب موارد به کمیسیون حمایت قضایی یا کمیسیون کارگری و یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز