خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات پاکسازی حریم محور اصلی فومن به صومعه‌سرا

رئیس راه و شهرسازی فومن گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی، زیبا سازی محیطی و ایجاد منظر مطلوب ۵ کیلومتر از محور فومن به صومعه سرا در حال پاکسازی است.

به گزارش ایلنا، مهندس شفقی اظهار داشت: با هدف جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای استان اقدامات گسترده‌ای از ابتدای سال جاری در سطح محورهای تحت پوشش این اداره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ارائه خدمات به مسافران و فراهم کردن آرامش و امنیت برای مسافران از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌هایی بود که این اداره به آن توجه ویژه داشته است، پاکسازی این محور شریانی بمیزان ۵ کیلومتر و به عرض ۱۵ متر انجام شد و عملیات اجرایی مابقی مسیر نیز در دست اجراست.

رئیس راه و شهرسازی فومن گفت: شهرستان فومن با دارا بودن مکانهای تاریخی وگردشگری و وجود طبیعت زیبا همواره در تمام ایام سال مقصد مسافران و گردشگران زیادی می‌باشد که این امر زیباسازی محیطی حاشیه محورهای ارتباطی این شهرستان را دو چندان می‌کند.

شفقی افزود: بر اساس ماده هفت آیین نامه حریم راه‌ها ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی، روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه‌ها و حریم قانونی آن‌ها در داخل و خارج محدوده قانونی شهر‌ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می‌شود ممنوع خواهد بود.

در پایان این مسئول از احداث بلوار بازار رودپیش خبر داد و گفت: احداث این بلوار با هماهنگی و کمک این اداره و دهیاری رودپیش به طول ۲۰۰ متر و به عرض یک و نیم متر و با احداث چراغ روشنایی معمولی انجام شده است.

کد خبر : ۳۱۳۲۹۷