خبرگزاری کار ایران

ویژه بانوان شاغل

برنامه‌های آموزشی در شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت توسعه می‌یابد

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور بانوان گفت: برنامه‌های آموزشی ویژه بانوان شاغل در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، نوشین نجار که در ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران سخن می‌گفت ، اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به امور بانوان در سطح منطقه ویژه پارس وجود دارد و شاهد تلاش برای ارتقای جایگاه بانوان هستیم.

وی با بیان تشریح برنامه‌های حوزه بانوان در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت گفت:به‌منظور توانمندسازی بانوان ،توسعه برنامه‌های آموزشی ویژه بانوان را در دستور کار داریم و در این حوزه با بهره‌گیری از دوره‌ها و کارگاه‌ها با استانداردهای روز و برنامه‌ریزی مطلوب سعی خواهیم کرد در راستای رسیدن به اهداف گام برداریم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه استفاده از بانوان توانمند در شرکت ملی نفت ایران، خاطرنشان کرد: بانوان توانمند و مستعد زیادی در سطح شرکت‌های تابعه‌ی شرکت ملی نفت ایران فعال هستند که با تشکیل این کارگروه می‌توان نسبت به ارزیابی، اولویت‌بندی و درجه‌بندی این بانوان در سطوح مختلف برنامه‌ریزی کرد.

باید فضای عدالت برای بروز توانمندی‌های بانوان ایجاد شود

همچنین مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این نشست ، گفت:‌ سپردن مسئولیت‌ها به بانوان توانمند نشان از توجه جدی دولت به این قشر پرتلاش است.

مهندس یوسفی با اشاره توجه جدی دولت و وزارت نفت به بانوان توانمند گفت: دولت توجه ویژه‌ای به بانوان دارد و این موضوع در وزارت نفت نیز با نگاه ویژه وزیر محترم نفت محقق شده است که در این راستا ما شاهد استفاده از بانوان در مسئولیت‌های مهم و حساس هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به فعال شدن مشاوران امور بانوان در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: باید فضای عدالت برای بروز توانمندی‌های بانوان ایجاد شود و از ظرفیت‌های افرادی که توانمندی لازم را دارند، استفاده شود.

وی تأکید کرد: یکی از پیش‌شرط‌های لازم برای بروز استعدادهای بانوان این است که زمینه برای استفاده از این توانمندی‌ها فراهم باشد و بانوان نیز با انگیزه بالاتری نسبت به افزایش توانمندی خود اقدام کنند که خوشبختانه از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید با نگاه جدی دولتمردان به توانمندی افراد فارغ از جنسیت تاکنون حمایت از زنان نه‌تنها در حد شعار بلکه در لوای عمل نیز به اثبات رسیده است که سپردن برخی مسئولیت‌های کلیدی به بانوان در این دولت خود گویای همین امر است.

لازم به ذکر است ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت ملی نفت ایران صبح امروز با حضور مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نوشین نجار مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور بانوان، سید محمدتقی علوی مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مشاوران امور بانوان شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران به میزبانی منطقه ویژه پارس برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۲۷۸۶